در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه نقد و بررسی شکلی و محتوایی نمایش فراموشی

کارگاه نقد و بررسی شکلی و محتوایی نمایش فراموشی به کارگردانی احسان پارسا در تالار وحدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس ، نمایش فراموشی که از 3الی 13 اردیبهشت در تالار مذکور به اجرای عموم رفته بود، مورد استقبال مردمی قرار گرفت .
داود ایوبی ایوبلو، فرماندار ممسنی ضمن ابراز خرسندی این تئاتر معناگرا از زحمات گروه تقدیر به عمل آورد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی امام جمعه ممسنی نیز ضمن حضور و دلگرمی عوامل، خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولین به اجراهای تئاتر در شهرستان شد و این مطالبه را در خطبه های نماز جمعه هفته اعلام کرد.  
همچنین با حضور فرمانده سپاه پاسداران جناب سرهنگ نصیبی و هیات همراه، کنشگرهای سیاسی، مدنی شهرستان ممسنی و چندی از صاحب نفوذان فرهنگی شهرستان از عوامل نمایش فراموشی  تجلیل به عمل آمد.
عارف اسحاقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی نیز هدف از برگزاری این کارگاه را گسترش فرهنگ نقدپذیری و آموزش جوانان عنوان و ابراز کرد: نقد باعث رشد و ایجاد پختگی در تولیدات هنری می گردد.
وی افزود: نقادی عالمانه و تخصصی که مبنای وجودی آن دلسوزی باشد مسبب ایجاد و تمرین مولفه هایی فرهنگی  چون گفتگو، تحمل، مدارا و عقلانیت در اجتماع می گردد که خود راه مهمی جهت رسیدن به توسعه پایدار است. اسحاقی و کارگردان این نمایش به همراه یک منتقد تئاتر جمعی کثیری از فعالان انجمن نمایش شهرستان ممسنی در نشستی دوستانه به نقد و بررسی نمایش  فراموشی پرداختند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان
نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان

نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰» به نویسندگی و کارگردانی علی ثابت در تماشاخانه ابوریحان میزبان علاقه مندان است، نوید جعفری کارگردان و منتقد تئاتر و سینما در یادداشتی به نقد و بررسی این نمایش پرداخته است.

|

نظرات کاربران