از تاریخ
 تا تاریخ
 
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در مسابقه تئاتر ایران جشنواره فجر  

آژمان بیژنی‌نسب: «ایل‌خون»، تلفیقی است از فرهنگ ایل با شاهکار شکسپیر  
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در مسابقه تئاتر ایران جشنواره فجر  

آژمان بیژنی‌نسب: «ایل‌خون»، تلفیقی است از فرهنگ ایل با شاهکار شکسپیر  

آژمان بیژنی‌نسب، کارگردان نمایش «ایل‌خون» که در بخش مسابقه تئاتر ایران چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد، گفت، «ایلخون»، نگاهی متفاوت به «مکبث» ...

گفت‌وگو با یکی از داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای

شاهد پیوند: گروه‌های نمایش خیابانی، نیاز به آموزش و مشاوره دارند
گفت‌وگو با یکی از داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای

شاهد پیوند: گروه‌های نمایش خیابانی، نیاز به آموزش و مشاوره دارند

شاهد پیوند، داور جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، آموزش و مشاوره هنری برای گروه‌های نمایشی را امری ضروری دانست تا باعث افزایش کیفیت آثار خیابانی کشور شود.

گفت‌وگو با نادر شهسواری، پیشکسوت تئاتر فارس

توجه هنرمندان جشنواره‌های منطقه‌ای به مولفه‌های بومی و متون ایرانی را به فال نیک باید گرفت
گفت‌وگو با نادر شهسواری، پیشکسوت تئاتر فارس

توجه هنرمندان جشنواره‌های منطقه‌ای به مولفه‌های بومی و متون ایرانی را به فال نیک باید گرفت

نادر شهسواری، هنرمند پیشکسوت تئاتر استان فارس، تاکید کرد توجه هنرمندان به مولفه‌های بومی و متون ایرانی در جشنواره‌های منطقه‌ای کشور را باید به فال نیک گرفت. 

گفت‌وگو با داور بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس

اصغر خلیلی: مواظب باشیم جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، از مسیر اصلی خود منحرف نشوند
گفت‌وگو با داور بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس

اصغر خلیلی: مواظب باشیم جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، از مسیر اصلی خود منحرف نشوند

اصغر خلیلی، داور جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، مهم‌ترین دلیل برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای را گردهم آمدن اهالی هنرهای نمایشی دانست و خواستار آن شد تا با تامین ...

میترا توکل‌پور، کارگردان راه‌یافته به جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

از ویژگی انتقادی بودن نمایش‌های روحوضی و سیاه‌بازی نباید غافل شد
میترا توکل‌پور، کارگردان راه‌یافته به جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

از ویژگی انتقادی بودن نمایش‌های روحوضی و سیاه‌بازی نباید غافل شد

میترا توکل‌پور، کارگردان راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی گفت ویژگی این نمایش‌ها به ویژه روحوضی و سیاه‌بازی، انتقادی بودن آنهاست و نباید ...

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر

مسعود احمدی: ژانر ترسناک کار کردن، حرکت روی لبه تیغ بود
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر

مسعود احمدی: ژانر ترسناک کار کردن، حرکت روی لبه تیغ بود

مسعود احمدی کارگردان نمایش «بیست‌وسومین جلسه جن‌گیری آنه میشل» که با موضوعی در ژانر وحشت در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، می‌گوید در تئاتر خصوصاً ...

کارگردان حاضر در بخش خیابانی تئاتر فجر مطرح کرد

مریم دهقانی: مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن در هنر تئاتر، نمایش‌نامه است
کارگردان حاضر در بخش خیابانی تئاتر فجر مطرح کرد

مریم دهقانی: مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن در هنر تئاتر، نمایش‌نامه است

کارگردان نمایش خیابانی «بازمانده» ضمن توضیح داستان و قصه نمایش «بازمانده» عنوان کرد مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن در هنر تئاتر، نمایش‌نامه است چراکه اگر متن نمایش ...

در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ 4 در فارس

هفت نمایش مورد نقد و بررسی قرار گرفت
در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ 4 در فارس

هفت نمایش مورد نقد و بررسی قرار گرفت

نشست نقد و بررسی نمایش‌های اجرا شده در دومین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر منطقه ۴ با حضور همایون علی‌آبادی منتقد و مدرس تئاتر به همراهی جمعی از هنرمندان، در تالار ...

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد

قانعی: جشنواره‌ تئاتر فجر مناطق عاملِ تداوم فعالیت‌های هنری و رشد هنرهای نمایشی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد

قانعی: جشنواره‌ تئاتر فجر مناطق عاملِ تداوم فعالیت‌های هنری و رشد هنرهای نمایشی است

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس رونق‌بخشی جشنواره‌های تئاتر فجر منطقه‌ای را عاملِ تداوم فعالیت‌های هنری و رشد هنرهای نمایشی در سراسر کشور ...

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مطرح کرد

اسماعیل محبی‌پور:  بدون تبادل، فرهنگ خام باقی می‌ماند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مطرح کرد

اسماعیل محبی‌پور: بدون تبادل، فرهنگ خام باقی می‌ماند

اسماعیل محبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه فرهنگ بدون تبادل خام باقی می‌ماند، گفت برگزاری جشنواره تئاتر فجر منطقه‌ای می‌تواند ...