در حال بارگذاری ...
گزارش عملکرد و برنامه‌های در حال اجرای انجمن نمایش فارس

بانک اطلاعاتی هنرمندان راه‌اندازی شد

امیر صادقی رئیس انجمن نمایش استان فارس از راه اندازی بانک اطلاعاتی هنرمندان نمایش استان خبر داد

به گزارش تئاتر فارس، با توجه به نیاز جامعه هنری عرصه‌ی نمایش و فقدان بانک جامع هنرمندان جهت هویت بخشیدن و سامان دهی هنرمندان نمایش اقدام به جمع آوری رزومه‌ی هنری این عزیزان کرده است.

پس از جمع آوری این مدارک و ثبت در سامانه، کارت طبقه بندی شده‌ی عضویت انجمن نمایش برای هنرمندان صادر می‌شود و بعد از صدور کارت‌ها ، فقط هنرمندانی که دارای کارت انجمن نمایش هستند می‌توانند در برنامه‌هایی از جمله انتخابات، برنامه‌های آموزشی و رفاهی شرکت کنند. همچنین هنرمندان عضو انجمن نمایش که تا به حال برای بیمه‌ی هنرمندان اقدام نکرده‌اند، با توجه به سوابق و اطلاعات موجود در این بانک جهت صدور بیمه‌ی هنرمندان معرفی می‌شوند.

در حال حاضر برای برنامه‌هایی مثل انتخابات، ثبت گروه‌ها و برای دسترسی به رزومه‌ی هنرمندان، مشکلات زیادی وجود دارد که بعد از این برنامه‌ی جامع و صدور کارت انجمن که در آن هر هنرمند دارای یک کد است، دسترسی به سوابق به آسانی  و سرعت عمل و دقت بیشتری انجام می‌شود.

همچنین جهت رفاه حال هنرمندان عضو انجمن نمایش امکاناتی از جمله بانک جامع نمایشنامه‌های بومی، ایرانی و خارجی – بانک جامع فیام های تئاتر کشور و... در دست اقدام است و همچنین استفاده از بلیط‌های نیم بهای نمایش‌ها و سینما با استفاده از کارت عضویت انجمن در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.

امید که با همکاری و همراهی هنرمندان عرصه نمایش این امر به سرعت انجام شود و انجمن نمایش بتواند خدماتی در شان این فرهیختگان و بزرگواران ارائه دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران