در حال بارگذاری ...

داراب میزبان «کلوچه‌هایی برای خدا» شد

با اجرای نمایش شاد و موزیکال «کلوچه‌هایی برای خدا»، از تاریخ ۷ تا ۱۱ آبان در شهرستان داراب، اولین دور از اجرای تور استانی این نمایش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، نمایش «کلوچه‌هایی برای خدا»، کاری از گروه تئاتر خورشید در نظر دارد در یک برنامه چند ماهه در شهرستان‌های استان فارس به صحنه برود.

این نمایش داستان خرسی را حکایت می‌کند که به دلیل زیبایی‌هایی که خداوند آفریده ، تصمیم می‌گیرد با پختن کلوچه‌های عسلی برای خدا از او تشکر کند، در ادامه داستان با حضور آقا کلاغه و آقا روباه اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد .... 

فرشید سروستانی ، مهدی ( سینا ) ثابت، علی شاهسون، زهرا (الناز) واثقی سنگر، مریم محمدی، پارمیدا ثابت، مهری سادات بهشتی روی به عنوان بازیگر در نمایش «کلوچه‌هایی برای خدا» به ایفای نقش می پردازند.

علی ثابت (نویسنده و کارگردان و تهیه کننده)مهدی (سینا) ثابت (دستیار کارگردان)، مریم محمدی ( مدیر تولید)، احمدرضا مومنی( مدیر اجرا و برنامه‌ریزی)، مرتضی مصطفوی ، آیلین نعمت‌الهی( ترانه‌سرا و آهنگساز)، علی ثابت ( طراح صحنه) ، امید مروج حسینی ، مهدی اکبری(ساخت و اجرای دکور)زهرا ستاری (طراح لباس)، هانیه حیدری و طاهره رضایی تزنگی (دوخت لباس)، علی هومن ، زهرا اورنگی(طراح گریم و اجرا)، فرشاد سروستانی(نور و صدا)، احمد رضا مومنی(مدیر صحنه)، فاطمه رضا زاده(منشی صحنه) ، محسن اسکندری(عکس و فیلمبرداری)، الناز کامکار(طراح پوستر و بروشور)

نمایش «کلوچه‌هایی برای خدا» آبان تا اسفند 1402 در سالن‌های نمایش شیراز و شهرستان‌های استان فارس اجرا خواهد داشت.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران