در حال بارگذاری ...

اجرای «کرم‌های خاکی» در شیراز تمدید شد

اجرای نمایش «کرم‌های خاکی»، به نویسندگی و کارگردانی کامران هوشمندیان و تهیه‌کنندگی سام درخشانی، تا ۱۸ مهر در شیراز تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، اجرای نمایش «کرم‌های خاکی» کاری از گروه تئاتر پویا، با استقبال هنردوستان، به سانس‌های فوق‌العاده رسید.

در خلاصه داستان این نمایش به نویسندگی و کارگردانی کامران هوشمندیان و تهیه‌کنندگی سام درخشانی، آمده است: «خیلی وضعیت زندگیمون رو به‌راه بود که به‌خاطر شرایطمون، سرو کله یکی از دوستان همسرمم پیدا شد. میگم...»

نمایش «کرم‌های خاکی»، از هشتم مهر، اجراهای خود را در مجموعه سینمایی هنرشهرآفتاب شیراز آغاز کرد و به دلیل استقبال مخاطبان، در سانس‌های فوق‌العاده هم به صحنه رفت. اجرای این نمایش، تا ۱۸ مهر تمدید شده است و قرار است آبان‌ماه هم در تهران اجرا شود.

 نسا توافق، اسماعیل مرزبان و کامران هوشمندیان، بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

تهیه‌کننده: سام درخشانی/ مجری طرح: امیرناصر سوقیان/ گروه کارگردانی: محمدعلی تقوی، نازنین نتیجه‌بر/ آهنگساز و تنظیم‌کننده: مهران هوشمندیان و آرمان منورصادق/ مدیر صحنه: محمد‌جواد ظهرابی/ منشی صحنه: آیدا خدا‌دوست/ تصویرساز: شیدا موحدی/ طراح گرافیک: ماندانا هوشمندیان/ طراح لباس: مریم آزاد/ طراح گریم: فرزانه رادفر/ مجری گریم: مهسا کشوری/ مدیر اجرایی: ارسطو مرادی/ دستیار صحنه: ابوالفضل نگهداری/ مسئول فنی نور و صدا: حامد غریب/ عکاس و فیلمبردار: هومان خسروی و ملینا الحاوی.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران