در حال بارگذاری ...

هنرشهر آفتاب میزبان «اتللو» شد

نمایش «اتللو» اثر ویلیام شکسپیر توسط گروه تئاتر «رهبین» در سالن سبز هنرشهر آفتاب بر روی صحنه‌ رفت.

به گزارش تئاتر فارس ، این نمایش به طراحی و کارگردانی علیرضا بنیادی و تهیه کنندگی محمد شکروی، از تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، در سالن سبز مجموعه‌ی فرهنگی هنرشهر آفتاب شیراز، بر روی صحنه رفت.

علیرضا بنیادی بعد از نمایش موفق «مکبث» این بار با شیوه‌‌ای اجرایی مدرن، به سراغ یکی دیگر از نمایشنامه‌های شکسپیر، «اتللو» رفته، تا خوانشی جدید از داستان عشق و خیانت، رشک و حسد، شک و سو ظن و البته «حسادت» داشته باشد.

در این نمایش بازیگران، آرش جمال الدینی، محمد هاشم پور، محمد جمال الدینی، یلدا علوی فر، پریسا بصیری پور، امیرحسین توابی، اسماعیل مرزبان و فاطمه اسماعیل زاده حضور خواهند داشت.

همچنین: نرجس عبودی منشی صحنه و دستیار کارگردان؛ پارسا تحیری و ماندانا جعفری مدیران صحنه؛ امیر بهبودنیا مدیر فنی، کارن کاوه نژاد طراح و مجری پوستر و بروشور، شهرام ولی زاده و مهدی سیاح پور گرافیک و انیمیشن، فرناز فتحی زاده طراح گریم، فرناز فتحی زاده و حمید حامی اجرای گریم، و محمد نقدابادی عکاس و تیزرساز، مهرداد کاویانی با ساخت ودکور، سایر عوامل اجرایی این نمایش خواهند بود.

 این‌ نمایش را حضور گروه بازیگرانی که اغلب یا از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته تئاتر و یا از بازیگران برجسته‌ی تئاتر استان هستند از ۲۰ مرداد تا ۳۰ مرداد در سالن سبز مجموعه هنر شهر آفتاب به روی صحنه رفت.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران