در حال بارگذاری ...
در اولین گام

فعالیت هنرمندان نمایشی نی ریز در زمینه تئاتر دفاع مقدس

برنامه ریزی شعبه موسسه هنرهای نمایشی شهرستان نی ریز جهت شرکت جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، حسین رنجبر رئیس جدید انجمن نمایش شهرستان نی ریز در اولین اقدام خود پس از انتصاب به عنوان رییس انجمن نمایش شهرستان در حال آماده سازی گروه هنری جهت شرکت در جشنواره استانی خیابانی دفاع مقدس است .

وی در این زمینه ضمن قدردانی از همه هنرمندانی که مشتاقانه دعوت انجمن نمایش را اجابت نموده و در حال آماده سازی خود برای جشنواره هستند افزود: امیدواریم مسئولین محترم نیز با توجه به اهمیت موضوع همچون گذشته انجمن نمایش را در انجام رسالت خود یاری نمایند .

رنجبر همچنین در خصوص وضعیت انجمن نمایش پس از قبول این مسئولیت عنوان کرد : بنا به دلایلی که هنوز برای بنده و هنرمندان مشتاق مشخص نیست ،وسایل انجمن از جمله مهر انجمن تحویل اینجانب نگردیده و با پیگیری های انجام شده ریاست محترم اداره ارشاد قول داده اند حداکثر تا هفته آینده تکلیف وسایل و مهر انجمن را مشخص نمایند تا بتوانیم از همه ظرفیت انجمن جهت پیگیری حقوق هنرمندان و ارتقا سطح این هنر در شهرستان استفاده نماییم .

جلسه متن خوانی و انتخاب نمایشنامه جهت حضور درجشنواره استانی خیابانی دفاع مقدس به میزبانی شهرستان نی ریز در محل سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی با حضور گروه‌های نمایشی واعضاء انجمن نمایش به مدیریت حسین رنجبر رئیس جدید انجمن نمایش شهرستان نی ریز در حال برگزاری است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران