در حال بارگذاری ...

نمایش « روایت دشمن » در فراشبند به روی صحنه رفت

نمایش « روایت دشمن » نوشته و کارگردانی محمد کاظم (پویا) مرادی است که با حضور بازیگران جوان گروه نمایشی ( اولاد ) میزبان عموم علاقه‌مندان و هنردوستان شهر دهرم از توابع شهرستان فراشبند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، نمایش « روایت دشمن » نوشته و کارگردانی محمد کاظم (پویا) مرادی است که با حضور بازیگران جوان گروه نمایشی ( اولاد ) میزبان عموم علاقه‌مندان و هنردوستان شهر دهرم از توابع شهرستان فراشبند خواهد بود.

«روایت دشمن» با نگاهی به حادثه کربلا ، قیام امام حسین (ع) و بازماندگان کربلاست است و روایت قیام و شهادت ایشان از زبان یکی از سرداران سپاه ابن سعد می باشد.

پویا مرادی درباره این نمایش گفت: شهر محروم دهرم در زمینه هنرهای نمایشی نیز محروم است و متاسفانه با مشکلات و تنگناهای زیادی روبرو است که امیدواریم که مسئولین شهر دهرم و شهرستان فراشبند با حمایت همه جانبه خود از هنرمندان این شهر، باعث رونق این هنر فاخر و باعث ایجاد نشاط و پویایی در میان هنرمندان و شهروندان این شهر محروم گردند.

وی در پایان از زحمات محسن رضایی بخشدار دهرم،یاسین دهرمی شهردار و اعضای شورای شهر دهرم، عباس شریفی فرمانده حوزه مقاومت دهرم و همچمین مهدی محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس فولادی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

در چهارمین شب از اجرای این نمایش بهنام بداغی بهلولی، عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و مسئول منطقه غرب استان فارس به همراه چندی از هنرمندان فراشبند از این نمایش دیدن نمودند. 

نمایش «روایت دشمن» از 2 مهر ماه هرشب در دو سانس به مدت 7 شب در سالن آمفی تئاتر شهرداری دهرم به روی صحنه می رود که انتظار می رود به علت استقبال خوب مردم چند شب دیگر نیز تمدید گردد.

قاسم چارجو، ثاراله فریدونی، زهرا زارعی، احمد جعفری، ابودر مرادی، مرتضی قربانیان، فاطمه صفری، یعثوب زارع، مجید قنبری، مهدی غلامی، لیلا کهنسال، حسن شجاعی، زهرا امینی، علیرضا فتحی، معصومه مرادی، حسین دهرمی، شادی دژگاهی، وحید پورغلام، فاطمه فریدونی، میلاد زاهدی، پویا رضایی، ابوالفضل قربانیان،علی فرامرزی، سولماز صفری، رقیه زارع ، فاطمه اسماعیلی ،فاطمه رحیمی، سونیا امیدی، رقیه مرادی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش محسن عباسپور نور و صدا، خاطره رحیمی مدیر صحنه، یعثوب زارع و علی لطفی تدارکات، مدیر روابط عمومی و هماهنگی پویا رضایی به سرپرستی سکینه موسوی می باشد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران (2)