در حال بارگذاری ...
در راستای برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی جامعه نگار برگزار شد

کارگاه نمایشنامه نویسی پیام لاریان در شیراز به پایان رسید

انجمن هنرهای نمایش استان فارس با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در راستای برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی جامعه نگار، جهت ارتقا سطح دانش هنرمندان استان در زمینه ادبیات نمایشی اقدام به برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور پیام لاریان و رضا گشتاسب کرده بود که این دو کارگاه با استقبال خوب هنرمندان استان به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ،انجمن هنرهای نمایش استان فارس با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در راستای برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی جامعه نگار، جهت ارتقا سطح دانش هنرمندان استان در زمینه ادبیات نمایشی اقدام به برگزاری کارگاه  4 روزه نمایشنامه نویسی با حضور پیام لاریان و رضا گشتاسب کرده بود که این دو کارگاه با استقبال خوب هنرمندان استان به پایان رسید .

موضوع کارگاه‌های نمایشنامه نویسی پیام لاریان، «تنهایی پرهیاهو»، «آموزش گام به گام» و «نگارش نمایشنامه» بود که علاوه بر اعضای گروه های ثبت شده سایر علاقه مندان نیز جهت شرکت در این رویداد شرکت داشتند.

در آخرین شب برپایی این کارگاه توسط انجمن هنرهای نمایشی فارس و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شیراز با حضور استاد کاظم روزیطلب پیشکسوت تئاتر و سینما و نوید جعفری نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی و امیر صادقی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی از پیام لاریان تقدیر شد.

گفتنی است  این کارگاه‌ها به مناسبت برگزاری جشنواره ملی جامعه نگار با همکاری شهرداری شیراز، انجمن نمایش استان فارس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «محسن اثر پروانه»

داستان یک فروپاشی
نگاهی به نمایش «محسن اثر پروانه»

داستان یک فروپاشی

نوید جعفری، «محسن اثر پروانه» نوشته آرمین حمدی پور و کارگردانی رعنا شبانکاره، ادعایی ندارد جز آنکه می خواهد یک تئاتر باشد با همه ملزوماتی که از یک تئاتر سراغ داریم. شاخصه اصلی محسن اثر پروانه آنجاست که ...

|

نظرات کاربران