در حال بارگذاری ...
با اعلام ارزیابی سه ماهه نخست سال

درگاه تئاتر فارس در بین سه درگاه برتر بهار ۹۹

با اعلام جدول فعالیت درگاه های استانی کل کشور ، درگاه تئاتر فارس ، پس از خوزستان در رتبه دوم قرار گرفت.

 

به گزارش تئاتر فارس، احمد وامق رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس با اعلام این خبر افزود: درگاه تئاتر فارس در طی پنج سال گذشته همواره جزو یکی از سه درگاه برتر کشور قرار داشته است که این نشان از فعالیت مستمر هنرمندان دارد.

وی با اشاره به اینکه تئاتر کشور از اسفند سال قبل تا کنون در رکود و بحران به سر می برد افزود : اینکه درگاه های تئاتر فارس ،خوزستان و اردبیل در این شرایط بحرانی هم به فعالیت مستمر خود ادامه دادند جای تقدیر دارد و انتظار می رود مدیریت جدید انجمن هنرهای نمایشی و همچنین مدیران مرکز از این سه درگاه بصورت ویژه تقدیر بعمل بیاورند.

وی با اظهار اینکه تئاتر استانها نیازمند حمایت ویژه و جدی خصوصا در دوران کرونا و تعطیلی هستند افزود : اینکه در همین دوران هم درگاه های تئاتر بدون هیچ اجرای تئاتر و همچنین تعطیلی سالنها فعالیت کردند نشانگر عزم جدی هنرمندان استان هاست.

 

رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس در پایان با قدردانی از زحمات نوید جعفری سردبیر و مسئول درگاه تئاتر فارس گفت: نوید جعفری کارگردان و بازیگر قدیمی تئاتر فارس که هم اکنون به عنوان عضو هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی فارس فعالیت می کند ، در طی این سالها با تمام توان به فعالیت رسانه ای پرداخته و انعکاس اخبار فعالیت هنرمندان فارس مدیون حمایت و پیگیری این هنرمند تئاتر با همکاری سایر اعضای انجمن نمایش فارس است . 




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران