در حال بارگذاری ...

«سیندرلا» در فسا به روی صحنه رفت

نمایش طنز سیندرلا به نویسندگی محمدرضا طاهری به کارگردانی محمدرضا طاهری و محمد برزویی در فسا به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر فارس، نمایش طنز سیندرلا، نویسنده: محمدرضا طاهری ،کارگردان: محمدرضا طاهری و محمد برزویی  در فسا به صحنه رفت.

نمایش طنز سیندرلا برگرفته از کتاب سیندرلا اثر شارل پروست که خانواده نامادری در فسا و محله ای قدیمی بنام دریمی زندگی می کنند .  گلی و گلابتون دو دختر حسود سیندرلا به وی حسادت می ورزند و سیندرلا چند موش در خانه دارد که اوقات تنهایی را با آنها سر می کند و همدمش هستند . در نهایت در گوشه ای از پاریس حاکم تصمیم می گیرد برای پسرش شاهزاده همسری انتخاب کنند و به توصیه ملکه در تمام شبکه های اجتماعی فراخوانی می زنند و از همه دختران دنیا دعوت می کنند که در مهمانی جهت گزینش توسط شاهزاده انتخاب شوند . سیندرلا که در توطیه ای به میهمانی نرفته است کاملا رویایی به واسطه یک فرشته مهربان مجوز حضور در مهمانی را پیدا می کند اما تنها تا ۱۲ شب این رویا حفظ می شود و  از مهمانی می گریزد و لنگه کفشی باقی می ماند . شاهزاده و خانواده تمام دنیا را بدنبال آن دختر می گردند و کفش فقط مناسب و سایز سیندرلاست .


بازیگران:
سحر رضایی  ... سیندرلا
صدیقه(نسیم)شکر... لیدی( لاله)
فاطمه(فرناز)رضایی ...فرشته مهربان
وحیدرجبیان...آنیستازیا(گلابتون)
علی آتشی...درازیلا(گلی)
نغمه تنوری ...موش(بهار)
سعیدرجبیان..موش(ترسو)
هادی نوروزپور..موش(کپل)
احسان فرحناک..لوسیفر
مهدی چثیری ...دلقک
نجمه زارعی...راوی
محسن جوادزاده...حاکم
شیدا بردبار...ملکه 
محمدعلی دستان...شاهزاده
طراح صحنه:سعید رجبیان ،طراح لباس:صدیقه(نسیم)شکر، منشی صحنه:یلدا کنعانی




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران