در حال بارگذاری ...
به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی فاطمه حسینی

«حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند» در مصیری روی صحنه رفت

نمایش:حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند، کاری از گروه هنری راه بی پایان به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی فاطمه حسینی در شهر مصیری به روی صحنه رفت.

   به گزارش تئاتر فارس ، نمایش:حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند، کاری از گروه هنری راه بی پایان به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی فاطمه حسینی در شهر مصیری به روی صحنه رفت.

داستان...مردی است به نام زعیم و همسرش (عظما) جاماند از سفر عشق با کول باری از خاطره و یادگاری از سرزمین خاکی و به پهنای روشنی آسمان زندگی میگذراند......زعیم که عریضه نویس دادگاه است و وابستگی خانوادگی هم دارد.روزی که مشغول نوشتن عریضه خانمی که میخواد از شوهرش جدا شود از شرم و حیا سر بر ورق دارد در ابتد متوجه اینکه شکوه گر خانمش (عظما)نمی شود و در برابر شکوه های زن موضع میگیرد و زن درد دل خود را بیان می کند و زعیم هم گوش می دهد و از درد دل خود با او می گوید.رفته رفته متوجه میشود عظما از مهر خود به زعیم و زعیم از مهر خود به عظما و خاطره های جنگ .شیمایی شدن و لحظه به لحظه فشار سرفه های زعیم بیشتر می شود تا اینکه طاقت زعیم از کف می رود و به دوستان آسمانی خود می پیوندد. 

 

بازیگران:ابراهیم شیرزاد-سمیه حیدری

طراح لباس:کلثوم حسینی،طراح صحنه:سعید زارعی،منشی صحنه:کلثوم حسینی،گریمور:ماندانا حسینی،طراح پوستر:نجمه گودرزی،دستیار کارگردان:داوود شهنواز ،موسیقی:اصغر رستگار خو

زمان:6/9/94

ساعت:18الی 20

مکان:سالن سمیه شهر مصیری

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت
نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت

نوید جعفری؛* آرمین حمدی پور از جمله کارگردانان های جوانی است که تمامی کارهایش را دنبال کرده‌ام. دیدن اولین تجربه هایش بصورت اتفاقی تا دیدن کارهای اخیرش بصورت عمدی ، تجربه جالبی است از طی شدن مسیری ...

|

نظرات کاربران