در حال بارگذاری ...

نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» در شیراز روی صحنه رفت

این نمایش توسط گروه نمایش سرو شیراز اجرا شد و بنا به رسم دیرینه ی خود مبنی بر تکریم و بزرگداشت زحمت کشان و فعالان حوزه تاتر و همچنین اردیبهشت تئاتر فارس نمایش های خود را به بزرگان هنر فارس قدیم کرد.

نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت»، به کارگردانی سید محمد هادی هاشم زاده، که به عنوان نمایش منتخب استان فارس در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است، در شیراز روی صحنه رفت.

این نمایش توسط گروه نمایش سرو شیراز اجرا می شود و بنا به رسم دیرینه ی خود مبنی بر تکریم و بزرگداشت زحمت کشان و فعالان حوزه تاتر و همچنین اردیبهشت تئاتر فارس نمایش های خود را به بزرگان هنر فارس قدیم کرد .

روز جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ «یادمان بانو مریم شکری» به پاس تلاش های عاشقانه، دلسوزانه و پیگیر روی صحنه های نمایش بود.

همچنین روز شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸ «یادمان بانو مهری منصوری» به پاس تلاش های عاشقانه و دلسوزانه و پیگیر روی صحنه های نمایش  بود.

روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ نیز «یادمان بانو فیروزه باباملکی» (مدرس، بازیگر، طراح) به پاس یک عمر تلاش عاشقانه، مادرانه، دلسوزانه و از خودگذشتگی مثال زدنی روی صحنه های نمایش بود.

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ هم «یادمان استاد اصغر زیبایی نژاد» (مدرس، کارگردان و بازیگر) به پاس یک عمر تلاش عاشقانه و صادقانه برای آموزش، تربیت و پرورش کارگردانان و بازیگران و همچنین تلاش برای بالابردن دانش، شعور و آگاهی جمعی هنرمندان عرصه نمایش فارس تقدیم شد.

این نمایش در سالن سبز مجموعه هنر شهر آفتاب واقع در شیراز، مجتمع خلیج فارس ساعت ۲۰ روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران