در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی «سیاه بازی اسد و طرف» در سپیدان به‌روی صحنه میرود

بدلیل استقبال پر شور تماشاگران نمایش کمدی سیاه بازی اسد و طرف بروی صحنه میرود، واز تاریخ شنبه ۱۱ اسفند تا چهار شنبه ۱۵ اسفند در شهرستان سپیدان _اردکان _سالن آمفی تاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میزبان دوست داران این هنر است.

به گزارش تئاتر فارس، به دلیل استقبال پر شور تماشاگران نمایش کمدی سیاه بازی اسد و طرف روی صحنه می‌رود،خالق اثر عنوان کرد که این نمایش به خاطر پرداختن به مسائل روز جامعه و شاد بودن در بین تماشاگران از محبوبیت خاصی برقرار است واز تاریخ شنبه 11 اسفند تا چهار شنبه 15 اسفند در شهرستان سپیدان _اردکان _سالن آمفی تاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میزبان دوست داران این هنر است.

این اثر به قلم فرهاد غضنفری است و کارگردانی کار را نیز خود برعهده دارد، دستیار کارگردان خدیجه غضنفری خلاری است.

حامد عابدی و فرهاد غضنفری باریگران این نمایش هستند.

موسیقی را حدیث غضنفری وگریم را محمد هادی رحیمی به عهده دارند.
خلاصه نمایش: اسد به خاطر اینکه نمیتواند مخارج زندگی را تامین کند مجبور میشود دیار را ترک کند  و به بلاد دیگری برود ،در بین راه با وزیر برخورد میکند و اوهم بخاطر قولی که به خلیفه داده تا غروب آفتاب برایش غلامی پیدا کند ولی نتوانسته به قولش عمل کند قرار است سرش را از تن جدا کنند
اسد شخصیتی مدرن دارد و علم و آگاهی او بیشتر از درباریان است واین نگاه نو نویسنده اثر به شخصیت سیاه باعث شده تا بیشترین مخاطب را جذب کند.
قسمت دوم اسد نیز آماده است ودر سال آینده بروی صحنه خواهد رفت این مطلب را نویسنده و کارگردان اسد وطرف اعلام کرد وانشااله در سال آینده مخاطبین بیشتری تماشاگر این اثر فاخر سنتی باشند با تشکر از انجمن هنر های نمایشی و اداره فرهنگ وارشاد  اسلامی سپیدان که مارا یاری کردند.




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران