در حال بارگذاری ...

«دو وجب از بهشت» در شیراز به صحنه رفت

نمایش «دو وجب از بهشت» نوشته فرهاد ارشاد در شیراز به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر فارس، نمایش «دو وجب از بهشت» به همت پیشکسوتان گروه تاتر پویا و به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی حمید کفاش به مدت 16 شب در تالار استاد هودی شهر شیراز روی صحنه رفت.

شب اول اجرای این نمایش با حضور هنرمندان برجسته استاد محمود پاک‌نیت و استاد اصغر همت افتتاح شد. این نمایش تا کنون با استقبال خوب و پورشور هنرمندان و مردم روبه رو شده است.

پردیسان دختر جوانی که با بیماری صعب العلاجی روبرواست شب هنگام در بهشت زهرا گرفتار دو نفر از کارگران بهشت زهرا می شود و اتفاقاتی جدیدی را تجربه می‌کند.

کفاش کارگردان نمایش «دو وجب از بهشت» درباره اجرای این نمایش گفت که با 45 جلسه تمرین، نمایش را برای اجرا آماده کردیم و گروه اجرایی سعی بر آن داشت با توجه به مشکلاتی که این روزها هنرمندان رشته تئاتر با آن سر وکار دارند نمایشی با یک متن قوی و محتوای اجتماعی به صحنه آورد که در نهایت  متن «دو وجب از بهشت» نوشته فرهاد ارشاد انتخاب شد، نمایش «دو وجب از بهشت» یک نمایش رئال است که تماشاچیان با توجه به پرداخت خوب شخصیت ها با کاراکترهای نمایش هم ذات پنداری می‌کنند و با لحظه به لحظه نمایش ارتباط خوبی برقرار کردند.

بازیگران این نمایش حمید کاظم زاده ،محسن یوسف زاده، زهرا سلیمانی هستند و دیگرعوامل آن عبارتند از:  تهیه کننده: علیرضا فرازمندنیا ، دستیار کارگردان: فاطمه دسترنج، منشی صحنه و نور وصدا: مریم محمدی، دستیاران صحنه: امیر حسین پاریابی و مهسا کفاش، طراح صحنه و بروشور: صمد کریمی.

این نمایش تا پایان بهمن ماه 95 در تماشاخانه استاد هودی روی صحنه است.

 




نظرات کاربران