در حال بارگذاری ...

نمایش «میشو سوزوکی» در تماشاخانه استاد لایق

نمایش «میشو سوزوکی» منتخب هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی در تماشاخانه استاد لایق شیراز به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس ، اجراهای عمومی این نمایش از تاریخ چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ادامه دارد و نمایش میشو سوزوکی هر روز ساعت ۱۹ در تالار استاد لایق واقع در شیراز، میزبان علاقه‌مندان است.

در چکیده نمایش میشو سوزوکی آمده است: زهرا در خرمشهر اشغال شده با شهیدی مواجه می شود که پلاک و وصیت نامه ۱۸شهید را به وی می سپرد و ازو می خواهد تا سی صفر به مشهد الرضا رفته و دین آنها را ادا کند، زهرا برای ادای دین تصمیم به خروج از شهر اشغال شده می گیرد. این امر به این سادگی امکان پذیر نیست، پس اصغر او را در این امر خطیر یاری می کند. بی که بدانند چه حوادثی در کمین آنان است.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی و با حضور مریم دهقانی، محمد امین محمدی، مهدی دلال، رضا گردپور به عنوان بازیگر میزبان مخاطبان است.

(طراح صحنه و لباس)سارا خیری، (انتخاب موسیقی و طراحی نور)اصغر گروسی، (اجرای موسیقی)محمد حسین زیتون، (اجرای نور)شمیم عارفان، (دستیاران کارگردان)ابوالفضل فیجان پودنک، شمیم عارفان، (مدیر صحنه)نرگس امیدپور، (دستیار صحنه)کیان معطری، (منشی صحنه)شیرین بذرافکن، (گریم)کیمیا رجایی، (طراح گرافیک)امیرحسین عبادیان، (عکس و فیلم)محمد علی عطاالهی، سیده شیما رحیمی

 

 

 




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران