در حال بارگذاری ...

نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره تئاتر استانی معلولان فارس برگزار شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره تئاتر استانی معلولان فارس با حضور اعضا شورای کانون تئاتر جامعه معلولین فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی این جشنواره پیش از برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان به پیشنهاد و همت اعضا کانون هنرهای نمایشی معلولان استان فارس ، با حضور نماینده استانداری فارس و معاونت اجتماعی استانداری ، نماینده سازمان بهزیستی ، حمزه گوهری مدیر جامعه معلولان و اعضای کانون تئاتر معلولان فارس متشکل از 

هادی دشت پیما، هانیه بانو حسن پور ، نوید جعفری ، امرالله جمالی ، سعید نظری، رضا راستگو و کمبوجیه پشتگل در محل جامعه معلولان تشکیل شد.

در این نشست مراحل مختلف برگزاری این جشنواره و زمان بندی و برآورد هزینه آن به بحث و بررسی گذاشته شد و با توجه به غیبت نماینده سازمان فرهنگی شهرداری شیراز و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مقرر شد جلسه دیگری به دعوت معاونت اجتماعی استانداری فارس با حضور نمایندگان سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی فرهنگی برگزار و چگونگی برگزاری جشنواره بررسی و به نتیجه برسد.

لازم به ذکر است با توجه به برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در شهریور ماه ، جشنواره تئاتر استانی در تیرماه با حضور گروه های نمایشی استان فارس برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران