در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی موزیکال «تماشاخونه» در کنارتخته اجرا شد

نمایش کمدی موزیکال «تماشاخونه» در کنارتخته به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، نمایش کمدی موزیکال «تماشاخونه»، کاری از گروه تجربی کبکاب، از یکم فروردین تا ۱۰ فروردین در شهر کُنارتخته روی صحنه رفت و به دلیل استقبال تماشاگران به مناسبت عید سعید فطر تا ۲۲ فروردین ماه تمدید شد.

این نمایش که با همکاری کتابخانه عمومی کُنارتخته روی صحنه رفته، فروردین امسال را برای این شهر به یک ماه تئاتری تبدیل کرده است.

تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری شهر کنارتخته از ابتدای فروردین محل اجرای نمایش شاد و خاطره انگیز "تماشاخونه" کاری ازگروه تجربی کبکاب کنارتخته به نویسندگی استاد علی نصیریان و کارگردانی حسن مظلوم رضایی بود . با حمایتهای شهرداری و شورای اسلامی شهر کنارتخته بلیط این نمایش با ۵۰ درصد تخفیف به عنوان هدیه نوروزی در اختیار تماشاگران قرار گرفت.

 در این نمایش که استقبال پرشور و کم نظیر مخاطبان و تماشاگران فهیم منطقه خشت و کنارتخته را همراه داشته (به طوری که هر شب بیش از ۱۴۰ مخاطب به تماشای این نمایش می نشینند) فرهاد فریدونی ، رضا رهبر ، محمد رنجکش ، هادی فریدونی ، حمیدرضا پیشیار ، حسین رنجکش ، میکایئل هژبریان ، بهراد پشنگیان ، امیر محمد تقی زاده و امیر حسین پیشیار به ایفای نقش پرداختند.

همچنین محمد جوکار(مدیر اجرا) سعید خسروی(مدیر صحنه) محمد رنجکش (طراح صحنه) اردلان دهقانی (طراح نور و پوستر ، عکاس) عنایت الله جلالی (منشی صحنه) امیرعلی حیات خواه(اجرای نور) امیرعباس دهقان(اجرای صدا) امیرمحمد تقی زاده (ساخت دکور) آسیه سیاری (ساخت عروسک) حمیدرضا پیشیار و خانم تیموری(دوخت لباس) رضا کاظمی (ساخت تیزر) علی عسکری (طراح بروشور) یاسین فریدونی ، مهدی یار جوکار و محمدرضا جنید (تولید محتوا و تبلیغات فضای مجازی) سید ابوالفضل سجادیان (روابط عمومی ) و محمد مهدی کریمی(اجرای گریم) را در این نمایش به عهده داشتند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران