در حال بارگذاری ...

«محسن، اثر پروانه» در هنر شهر آفتاب به صحنه رفت

«محسن، اثر پروانه» با استقبال مخاطبان در بلک باکس مجموعه هنر شهر آفتاب به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس ، «محسن، اثر پروانه» به نویسندگی آرمین حمدی پور و کارگردانی رعنا شبانکاره به مدت بیست شب از ۲۰ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در مجموعه هنر شهر آفتاب شیراز روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوب مخاطبین و منتقدین مواجه شد. 

این اثر بعد از والس تصادفی و فعل سومین تجربه رعنا شبانکاره در زمینه کارگردانی تئاتر بوده که پیش از این با نمایش های قبلی خود عناوین مختلفی را در جشنواره های مختلف کسب کرده است. 

در این نمایش که به تهیه کنندگی رضا شبانکاره روی صحنه رفت، رضا امامی، سمیه جعفری، علی خلوتی، آرمین حمدی پور، طناز فروتن، فرد دانیال احمدزاده، خشایار لطفعلی و باوند بوشهری ایفای نقش کردند و احمدرضا علی نژاد و پارسا تحیری به عنوان دستیاران کارگردان در کنار گروه بودند.

داستان این نمایش درباره محسن است که در زندگی اش شکست های زیادی را تجربه کرده و خودش را در زمینه کاری و اجتماعی فردی شکست خورده می داند. او تصمیم می گیرد هر چه دارد و ندارد را رها کند و به طور غیر قانونی از کشور خارج شود. این داستان به صورت خرده روایت هایی به هم پیوسته پیش می رود و سعی می کند هر چه بیشتر به وضعیت درونی و روانی محسن نردیک شود و فروپاشی او را به تصویر بکشد




مطالب مرتبط

«هملت» در شیراز به صحنه رفت

«هملت» در شیراز به صحنه رفت

نمایش «هملت» محصول کارگاه سوم ساختن (قدم زدن در هوای مه آلود) به سرپرستی و کارگردانی آرمین حمدی پور و با بازی هنرجویان این کارگاه به صحنه رفت.

|

نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت
نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت

نوید جعفری؛* آرمین حمدی پور از جمله کارگردانان های جوانی است که تمامی کارهایش را دنبال کرده‌ام. دیدن اولین تجربه هایش بصورت اتفاقی تا دیدن کارهای اخیرش بصورت عمدی ، تجربه جالبی است از طی شدن مسیری ...

|

نظرات کاربران