در حال بارگذاری ...

نمایش ۱۱۳ دقیقه پس از غروب در اوز به روی صحنه می‌رود

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری از ۲۶ بهمن‌ماه تا ۴ اسفند ۱۴۰۲ در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه عمومی شهر اوز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، این نمایش کاری از گروه هنری صبا گراش، به نویسندگی سیلویا خوری، نویسنده معاصر آمریکایی است. این نمایشنامه با عنوان اصلی فروختن کابل Selling Kabul در سال ۲۰۲۲ یکی از سه نامزد نهایی جایزه‌ی معتبر پولیتزر در بخش نمایشنامه بود.

در خلاصه داستان این نمایش که در ژانر درام و تریلر (تعلیقی) می‌گنجد آمده است: در سال ۲۰۱۳ در آپارتمانی در کابل می‌گذرد. تارون، مرد جوانی که برای نیروهای آمریکایی کار ترجمه انجام می‌داده، مجبور شده است که در خانه خواهرش و شوهرخواهرش، عافیه و جاوید، مخفی شود در حالی که نیروهای طالبان به محل اختفای او نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند...

عاطفه امین‌زاده، محمود علی‌پور، سارا آذربادگان و محمد رحمانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 

سایر عوامل نمایش:

مسعود غفوری (مترجم و دستیار کارگردان)؛ حسن حسینی (آهنگساز)؛ سونیا امانی (ترجمه به زبان افغانستانی)؛ سید محمد حسینی، نصرت غلامی، سمیر امانی (مشاوران افغانستانی)؛ ماشالله بلبلی (گریم)؛ محمدمهدی خازنی‌پور (نور و تدارکات)؛ فائزه آزاد (صدا)؛ علی فخری و مسعود غفوری (طراح صحنه)؛ محمد رستم‌پور، علی مرادی (ساخت دکور)؛ سمیر امانی (دوخت لباس)؛ شیدا شرقی (روابط عمومی و تبلیغات)؛ محمد خواجه‌پور (طراحی پوستر و بروشور)؛ محمد فخری (طراحی و ساخت تیزر)؛ کیوان محسنی (فیلمبرداری)؛ نازنین کشاورز (عکس).




مطالب مرتبط

نظرات کاربران