در حال بارگذاری ...
با اعلام آرای داوران:

دیپلم افتخار بازیگر مرد به پویا چهل تنان رسید

با اعلام ارای هیات داوران بخش رادیو تئاتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر دیپلم افتخار بازیگری به پویا چهل تنان رسید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، در آیین گشایش چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان چهار بخش «رادیو تئاتر»، «نمایش‌‌های تلویزیونی»، «نمایشنامه نویسی» و «پژوهش»، معرفی شدند.

نمایش رادیویی «سووشون» به کارگردانی آرش جمالدینی نماینده فارس در این رویداد در دو بخش بازیگری مرد و زن کاندید دریافت جایزه شد.

در مراسم گشایش جشنواره برگزیدگان بخش رادیوتئاتر با داوری مجید نظری‌نسب، احسان کاوه و فرشاد آذرنیا، به معرفی شدند که هیئت داوران در این بخش با اهدای دیپلم افتخار از پویا چهل‌تنان برای بازی در رادیو تئاتر «سووشون» از فارس تقدیر کرد.

پویا چهل تنان هنرمند نوجوان شیرازی متولد ۱۳۸۸ و عضو گروه تئاتر پویا و فرزند عباس چهل تنان از پیشکسوتان هنر نمایش و مهری منصوری از بازیگران توانمند و فعال شیراز است که سابقه حضور در آثار نمایشی و سینمای مختلفی در این سالها داشته است، وی پیش از این در نمایش های « مجلس سیاه بازی»، «روایتی دیگر از آرش»، « وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می دهد »، «روایت رندان مست» و ... را در کارنامه دارد.

پویا چهل تنان در ۵ سالگی موفق به دریافت جایزه سیاه بازی کودک شده است. آخرین تجربه حضور او در سریال سووشون ساخته نرگس آبیار است که نقش خسرو را در آن ایفا کرده است.




مطالب مرتبط

به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس

هنرمندان تئاتر معلول در اجرای «پایان دنیا» تکریم شدند
به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس

هنرمندان تئاتر معلول در اجرای «پایان دنیا» تکریم شدند

با حضور مدیر کل و معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، و حضور پیشکسوتان تئاتر استاد کاظم روزی طلب و ابراهیم رکنی، در اجرای عمومی تئاتر پایان دنیا از هنرمندان معلول تئاتر تجلیل شد.

|

نظرات کاربران