در حال بارگذاری ...

«پونه یکی یه دونه شهر آینه» در شیراز به صحنه رفت

«پونه یکی یه دونه شهر آینه» به کارگردانی محمد ابوعلی و میترا توکل پور صالح در تالار احسان شیراز اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس،  نمایش «پونه یکی یه دونه شهر آینه» به نویسندگی مریم برزوییان و کارگردانی محمد ابوعلی و میترا توکل پور صالح در آذر ماه در تالار احسان میزبان کودکان و نوجوانان بود.

نمایش «پونه یکی یه دونه شهر آینه»؛ داستان اهالی شهر آینه است که تمام انرژی شهرشان را از نور خورشید به دست می آورند و میزبان دختر کوچولویی به نام پونه هستند که خیلی کنجکاو و باهوش است. اما یک روز صبح همه متوجه می‌شوند که شب گذشته خورشید خط خطی شده و دیگر نوری ندارد! اینجاست که کارآگاه پونه ی کوچولو وارد ماجرا می‌شود و تصمیم می‌گیرد بفهمد چه کسی خورشید را خط خطی کرده و چطور می‌شود آن پاک کرد...

این نمایش که اثری دیگر از گروه هنری خانه عروسک است برای گروه سنی ۳ تا ۱۲ سال و در فضایی جادویی طراحی شده است...

نیلوفر نوح پیشه ، مهرداد کاظمی ، داوود غفوری، سیده تندیس جعفری دیزیچه، میترا توکل پور صالح ،محمد ابوعلی، هادی کشاورزی، سیده فاطمه معزی، مریم وکیلی به عنوان بازیگر و فهیمه روشن ضمیری به عنوان مجری در این نمایش حضور داشتند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: (منشی صحنه) زهرا ستاری، (مدیر صحنه)سیده تندیس جعفری دیزیچه، ( آهنگساز )مرتضی مصطفوی، (ترانه سرا)میترا توکل پور صالح،(پخش نور و موسیقی)مهدی جانبازی، (طراح پوستر و بروشور)حدیث حجری ، (عکاس )افروز عابدی، (ساخت تیزر و تبلیغات مجازی)نیلوفر نوح پیشه - ندا حاتم، (طراحی و ساخت دکور )محمد ابوعلی، (طراحی و دوخت لباس)میترا توکل پور صالح، (طراحی و اجرای گریم) سیده فاطمه معزی

 

 




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران