در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس

هنرمندان تئاتر معلول در اجرای «پایان دنیا» تکریم شدند

با حضور مدیر کل و معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، و حضور پیشکسوتان تئاتر استاد کاظم روزی طلب و ابراهیم رکنی، در اجرای عمومی تئاتر پایان دنیا از هنرمندان معلول تئاتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، تئاتر « پایان دنیا» به کارگردانی علیرضا جهاندیده و اردلان خرم نیا در تماشاخانه استاد هودی شیراز میزبان علاقه مندان شد و در شب گذشته، حمید رضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همراهی موسوی نژادیان معاون هنری و تعدادی از پیشکسوتان هنرهای نمایشی به دیدن این اثر نشست و در پایان از هنرمندان معلولی که به هنر ارزشمند تئاتر می پردازند و دارای چندین مقام هنری و سابقه اجرای تئاتر هستند، با اهداء لوح و هدایایی تکریم به عمل آورد.

هانیه حسن پور از هنرمندان تئاتر معلولان در این مراسم خواستار حمایت بیشتر از هنرمندان معلول شد و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس درخواست کرد در خصوص ثبت انجمن تئاتر معلولان و بهینه سازی سالن ها برای این هنرمندان اقدام نماید.

او همچنین خواستار برگزاری جشنواره تئاتر استانی معلولان و میزبانی جشنواره منطقه‌ای در فارس شد.

در پایان اجرای شب سوم از هنرمندان تئاتر معلولان تجلیل شد.




مطالب مرتبط

«دارقوز آبادیها» در  شیراز

«دارقوز آبادیها» در شیراز

نمایش کمدی «دارقوز آبادیها» به نویسندگی و کارگردانی مهران مقدر در تماشاخانه استاد لایق به صحنه رفت.

|

لزوم تاسیس انجمن هنرهای نمایشی تئاتر معلولین

لزوم تاسیس انجمن هنرهای نمایشی تئاتر معلولین

هنرمندان معلول از جمله بازیگران،کارگردانان، نوازنده‌ها و طراح‌های عزیز و محترم با همکاری یکدیگر، زیباترین تصویر را روی صحنه تئاتر به نمایش در می‌آورند و صحنه تئاتر را به بستر بهتر زیستن تبدیل می‌کنند.

|

یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس
یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: اهالی هنرهای نمایشی به مدت هفت روز در سی و چهارمین جشنواره تئاتر و نخستین دوره جشنواره تئاتر خیابانی استان فارس دور هم گرد آمدند و در ادامه شاهد برگزاری برنامه سه روزه شب های نقد و جشن کانون منتقدان خواهیم بود.

|

نظرات کاربران