در حال بارگذاری ...
در حاشیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی

دورهمی هنرمندان پیشکسوت تئاتر شیراز برگزار شد

در نشست صمیمی با هنرمندان پیشکسوت تئاتر، از اعضای ستاد اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، چهارشنبه شب و در سومین روز از سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس با حضور جمعی از پیشکسوتان و اساتید تئاتر فارس از عوامل و ستاد اجرایی این دوره جشنواره تجلیل شد.

در این مراسم که باحضور مدیر کل و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، مهندس قانعی و سید رسول موسوی نژادیان برگزار شد هنرمندان پیشکسوت همانند : مهدی فقیه ، مجید جعفری ، کاظم روزیطلب ، رضا ضیاییان ، کاظم صراطی، حبیب بختیاری ، ابراهیم رکنی ، رضا درکی ، جمشید فروزانی ، حمید رضا مومنی، فخری امامی، بهمن سلیمانی و... حضور داشتند.

در این دورهمی صمیمی قاسم امین بیطرف پیشکسوت و بازیگر قدیمی فیلم و تئاتر ضمن قدردانی از تلاش های ستاد اجرایی این دوره از جشنواره گفت: بزرگترین گردهمایی هنرمندان تئاتر فارس در طی سه دهه گذشته جشنواره تئاتر استانی بوده است که توانسته به عنوان محلی برای تبادل تجربیات و اجراهای هنرمندان تاثیر مهمی بر روند آموزشی تئاتر در فارس داشته باشد.

بیطرف با اشاره به اینکه ستاد اجرایی جشنواره به‌صورت شبانه روزی در جهت برگزاری جشنواره تلاشی قابل تقدیر داشتند از زحمات تمامی این هنرمندان قدردانی کرد.

سید رسول موسوی نژادیان معاونا هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز ضمن قدردانی از تلاش های دبیر جشنواره و اعضا ستاد اجرایی از برگزاری بدون حاشیه و منظم جشنواره قدردانی کرد و در ادامه افزود: با توجه به اینکه استان فارس سال گذشته به عنوان استان برتر در برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر انتخاب و مورد تحسین هنرمندان کشور قرار گرفت امسال نیز در دی ماه میزبان بیش از ۳۵۰ هنرمند کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه بهبود امکانات زیر ساختی و امکانات از هماهنگی های صورت گرفته با سایر نهادها و ارگانها جهت پیش برد هر چه سریع تر ساخت تالار مرکزی و همچنین تجهیز و بهره برداری سالن نمایش زنده یاد استاد امین تارخ خبر داد.

قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در خاتمه از زحمات قاسم امین بیطرف قدردانی و شاخه گلی را به نمایندگی حاضران در نشست به او اهدا کرد.

در ادامه مراسم با حضور مدیر کل و معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، قاسم امین بیطرف دبیر جشنواره احکام و لوح تقدیر اعضای ستاد اجرایی به ایشان اهدا شد.

ستاد اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس:

حمید رضا قانعی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

سید رسول موسوی نژادیان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس 

دبیر جشنواره: قاسم امین بیطرف

جانشین دبیر جشنواره : سید ابراهیم رکنی

دبیر اجرایی: احمد وامق 

مدیر اجرایی: هادی ورشویی 

مدیر روابط عمومی و رسانه: نوید جعفری

مدیر هماهنگی و اجرا : امیر صادقی 

مدیر هماهنگی و داوران: علیرضا موسوی 

کارشناس تئاتر : محمد جواد کارگران 

مدیر دبیرخانه: آرزو کیانی 

مسئولان دبیرخانه: شمیم ابراهیمی ، الناز کامکار

مدیر تماشاخانه استاد هودی : عباس چهل تنان

مدیر مجموعه تئاتر شهر : علی توانگر زمین 

مسئول تماشاخانه استاد فقیه : زهرا کشاورز 

مدیر فنی و مسئول نور و صدا مجموعه تئاتر شهر : سعید نظری 

مدیر فنی و مسئول نور و صدا تماشاخانه استاد هودی: سعید کامکار

مدیر فنی تماشاخانه استاد فقیه: امیر بهبود نیا 

پوشش تصویری، فیلم و عکس : نوید جعفری ، امید مروج حسینی ، محمد کشاورز ، ندا حسینی ، منصوره موسوی 

کادر اجرایی جشنواره: علیرضا پیرو ، زهرا دهقان ، مهران زارع، حانیه اسلامی، فراحی 

 

 

 




مطالب مرتبط

با اعلام آرای داوران:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد
با اعلام آرای داوران:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس از ۲۱ تا ۲۷ آبان برگزار شد، در بخش تئاتر خیابانی اثر گروه نمایشی «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای گروه‌های نمایشی «ایلخونی»، گروه نمایش «تاوان»، گروه نمایش «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و گروه نمایش ...

|

یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس
یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: اهالی هنرهای نمایشی به مدت هفت روز در سی و چهارمین جشنواره تئاتر و نخستین دوره جشنواره تئاتر خیابانی استان فارس دور هم گرد آمدند و در ادامه شاهد برگزاری برنامه سه روزه شب های نقد و جشن کانون منتقدان خواهیم بود.

|

نظرات کاربران