در حال بارگذاری ...

اجرای ۵ نمایش در روزهای دوم و سوم جشنواره تئاتر استانی فارس

در دومین و سومین روز از سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس، ۵ نمایش در تماشاخانه‌های شیراز اجرا شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس در میان استقبال هنردوستان، روزهای دوم و سوم برگزاری خود را هم پشت سر گذاشت.

در ادامه اجراهای صحنه‌ای، سه‌شنبه ۲۴ آبان، نمایش «مجلس لیر خوانی» از شهرستان استهبان به کارگردانی سانیا عاجلی در تماشاخانه استاد فقیه در دو سانس به صحنه رفت. در ادامه، نمایش «تاوان» به کارگردانی اصغر گروسی از شیراز در تماشاخانه استاد لایق اجرا شد. پایان بخش اجراهای روز سوم، نمایش «سالمرگ» به کارگردانی سارا ظریف صنایعی در تماشاخانه استاد هودی شیراز بود.

در روز سوم جشنواره (چهارشنبه 24 آبان)، دو نمایش به اجرا در آمدند. در تماشاخانه استاد فقیه، نمایش «یک ماه و سه روز و بیست و چهار ساعت» به کارگردانی شهرزاد بداغی از شیراز به صحنه رفت و تماشاخانه استاد لایق میزبان هنرمندان شهرستان ممسنی با نمایش «گودمین» به کارگردانی اسماعیل سعیدیان بود.

نمایش‌های سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس، به دبیری قاسم بی‌طرف، از 22 تا 26 آبان اجرا می‌شوند و آیین اختتامیه این رویداد، 27 آبان در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با اعلام آرای داوران:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد
با اعلام آرای داوران:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس از ۲۱ تا ۲۷ آبان برگزار شد، در بخش تئاتر خیابانی اثر گروه نمایشی «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای گروه‌های نمایشی «ایلخونی»، گروه نمایش «تاوان»، گروه نمایش «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و گروه نمایش ...

|

یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس
یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: اهالی هنرهای نمایشی به مدت هفت روز در سی و چهارمین جشنواره تئاتر و نخستین دوره جشنواره تئاتر خیابانی استان فارس دور هم گرد آمدند و در ادامه شاهد برگزاری برنامه سه روزه شب های نقد و جشن کانون منتقدان خواهیم بود.

|

نظرات کاربران