در حال بارگذاری ...
با اعلام جدول اجراهای جشنواره تئاتر استانی فارس

پاییز شیراز با سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس گرما می‌گیرد

شیراز از یکشنبه بیست و یکم آبان تا بیست و هفتمین روز این ماه میزبان اجراهای سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر فارس در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر فارس در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای از 21 آبان آغاز می‌شود و جدول اجراهای این رویداد هنری به شرح زیر منتشر شد.

 بخش نمایش صحنه‌ای

ساعت 18 روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه نمایش مرگابن به کارگردانی محمدامین خسروی‌خواه از شیراز به مدت 60 دقیقه پذیرای علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود. اجرای دوم این نمایش نیز ساعت 20 در همان سالن به انجام خواهد رسید.

در ادامه برنامه ها، ورک شاپ‌های آموزشی این رقابت ها از ساعت 9 الی 11 به میزبانی سالن استاد بخشی‌زاده برگزار خواهد شد. همچنین جلسات نقد و بررسی این رقابت ها نیز از ساعت 11 الی 12:30 در همین سالن برپا است.

سالن استاد فقیه نیز روز سه شنبه بیست و سوم آبان ماه میزبان اجرای «مجلس لیرخوانی» به کارگردانی سانیا عاجلی از استهبان خواهد بود. اجرای اول این نمایش 60 دقیقه ای ساعت 15 و اجرای دوم ساعت 16:30 خواهد بود.

در روز سه شنبه سالن استاد نیز میزبان نمایش «تاوان» به کارگردانی اصغر گروسی از شیراز می باشد. این نمایش 85 دقیقه ای نیز در ساعات 16:30 و 18 پذیرای علاقه مندان به تئاتر صحنه ای خواهدبود.

در ادامه برنامه های روز سه شنبه سالن استاد هودی میزبان نمایش 60 دقیقه ای «سالمرگ» به کارگردانی سارا ظریف صنایعی از شیراز می شود. این نمایش نیز با دو اجرا در ساعات 18:30 و 20 میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.

روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه نمایش «یک و ماه سه روز و بیست و چهارساعت» به کارگردانی شهرزاد بداغی از شیراز به مدت 57 دقیقه در سالن استاد فقیه در ساعات 15 و 16:30 به روی صحنه می رود.

در همین روز سالن استاد لایق میزبان اجرای نمایش60 دقیقه ای «گودومین» به کارگردانی اسماعیل سعیدیان از نورآباد می شود. اجرای اول این نمایش ساعت 16:30 و اجرای دوم آن ساعت 18 خواهد بود.

سالن استاد لایق در روز پنج‌شنبه بیست و پنجم آبان ماه نمایش «دست ها» به کارگردانی محمد قاسمی‌نژاد از شیراز را به مدت 60 دقیقه و در دو اجرای ساعت 15 و 16:30 به روی صحنه می برد. در همین روز سالن استاد هودی میزبان اجرای نمایش 75 دقیقه ای «خاورمیانه» به کارگردانی یاسمین شعبانی از مرودشت می باشد. این نمایش در دو سانس 16:30 و 18 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

تالار حافظ نیز از روز جمعه بیست و ششم آبان ماه نمایش 80 دقیقه ای «ایلخونی» به کارگردانی آژمان بیژنی نسب از فسا را میزبانی خواهد کرد. این نمایش نیز در دو سانس 18:30 و 20 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

در همین روز سالن استاد فقیه میزبان نمایش «هتل اچ» به کارگردانی زهرا علوی از فراشبند خواهد بود. این نمایش 40 دقیقه ای در دو سانس 15 و 18:30 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

در بیست و ششمین روز آبان ماه سالن استاد لایق میزبان نمایش «بی پدر» به کارگردانی رازق حسین نیا از شیراز می شود. این نمایش 80 دقیقه ای نیز اجرای اول خود را در ساعت 16:30، و اجرای دومش را در ساعت 18 انجام خواهد داد.

سالن استاد هودی نیز در همین روز نمایش «روزهای اوج یک فوتبالیست محلی» به کارگردانی علیرضا بازیار از کازرون به مدت 60 دقیقه و در دو اجرای 18:30 و 20 میزبانی خواهد کرد.

 

بخش اجراهای خیابانی

 روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه تالار آزادی میزبان نمایش «پدرها پسرهایشان را دوست دارند» به کارگردانی مشترک صمد و علی مستفیضی از استهبان می باشد. اجرای اول این نمایش ساعت 10 صبح خواهد بود. این نمایش در دومین اجرای خود در مقابل تالار حافظ پذیرای علاقه مندان می باشد. سومین اجرای این نمایش نیز در مقابل ارگ کریم خان از 17:30 انجام خواهد شد.

در همین روز تالار آزادی از ساعت 11 صبح میزبان نخستین اجرای نمایش «بهمن» به کاگردانی سارا خیری از شیراز خواهد بود. دومین اجرای این نمایش نیز ساعت 16:30 در مقابل ارگ کریم خان و سومین اجرای آن ساعت 17:30در مقابل تالار حافظ انجام خواهد شد.

 

روز دوشنبه بیست و دوم آبان‌ماه نیز نخستین و دومین اجرای نمایش «عتیقه» به کارگردانی امید سبیلی از آباده در ساعات 10 صبح و 15:30 در مقابل ارگ کریم خان و اجرای سوم در ساعت 16:30 در مقابل تالار حافظ انجام خواهد شد.

در همین روز نمایش «بی خوابی» به کاگردانی شیما پورسهم الدین از شیراز اجرای اول و دوم خود را در ساعت های 11 صبح و 15:30 در مقابل ارگ کریم خان و اجرای سوم خود را در ساعت 16:30 در مقابل تالار حافظ انجام خواهد داد.

 

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 19 روز شنبه 27بیست و هفتم آبان ماه در سالن حافظ برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با اعلام آرای داوران:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد
با اعلام آرای داوران:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس از ۲۱ تا ۲۷ آبان برگزار شد، در بخش تئاتر خیابانی اثر گروه نمایشی «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای گروه‌های نمایشی «ایلخونی»، گروه نمایش «تاوان»، گروه نمایش «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و گروه نمایش ...

|

یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس
یک هفته جشنواره ، سه شب نقد و بررسی

ضیافت ده روزه هنرمندان نمایش فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: اهالی هنرهای نمایشی به مدت هفت روز در سی و چهارمین جشنواره تئاتر و نخستین دوره جشنواره تئاتر خیابانی استان فارس دور هم گرد آمدند و در ادامه شاهد برگزاری برنامه سه روزه شب های نقد و جشن کانون منتقدان خواهیم بود.

|

نظرات کاربران