در حال بارگذاری ...

نمایش « آلسترومریا» در آباده به صحنه رفت

نمایش « آلسترومریا» به کارگردانی سعید اسدی که از ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در شهرستان آباده روی صحنه رفته است، در ۱۰ شب اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، نمایش «آلسترومریا» به نویسندگی فاطیما احمدی و کارگردانی سعید اسدی، از 28 شهریور 1402 در سالن آمفی‌تئاتر شهرستان آباده روی صحنه رفته است.

این نمایش که 10 شب اجرا خواهد شد، به روایت زندگی زنی به نام مری می‌پردازد که به‌خاطر فرزندش از همه علایق و احساساتش گذشته و در کافه‌ای کار می‌کند تا در نبود شوهرش که مفقود شده است، به بهترین شکل زندگی کند. در طول نمایش، مواجهه‌ای بین مری و شخصی به‌نام کلنل اتفاق می‌افتد که در پایان نمایش متوجه می‌شویم که مفقود شدن شوهرش شاید به دست کلنل بوده است. در این نمایش، از نشانه‌هایی استفاده شده است که بتوان معمای مفقود شدن شوهر مری را حل کرد.

در نمایش «آلسترومریا»، علیرضا توکلیان، فاطیما روستا، فاطیما احمدی، مهران رجایی، بهار جعفری و ارشیا شکاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

منشی صحنه: آیناز مرادی/ دستیار کارگردان: سیما محسنی/ طراح نور: لیلا ایزدی و سیاوش شریفی/ صدا: سولماز چوبینه و زهرا اسدی/ مدیر صحنه: فاطمه هاشمی و دانیال شکیبایی/ طراح لباس: شکوفه عباسی‌نیا و مرتضی احراری/ طراح صحنه: مصیب زارعی/ طراح پوستر: علیرضا توکلیان/ گریم: ندا باقری و پویا پرهیزکار/ عکاس: محمدرضا شکیبایی.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران