در حال بارگذاری ...

کارگاه «تئاتر خلاق، کودک شاد» در شهرستان خرامه برگزار شد

پس از یک سال برگزاری کلاس‌های نمایشی و شناخت استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان، دومین کارگاه هنر نمایش و خانواده، در شهرستان خرامه (استان فارس) در شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، موسسه هنرهای نمایشی خرامه، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، در راستای برگزاری کلاس‌های نمایشی و شناخت استعدادهای هنری، دومین نشست بحث و گفت‌وگو پیرامون «تئاتر خلاق، کودک شاد» را، شهریور 1402 برگزار کرد.

کلاس‌های نمایشی و شناخت استعدادهای هنری، با حضور ۴۰ کودک و نوجوان، یک‌سال قبل (تیر 1401) آغاز شد و تا امروز به صورت دوره‌ای همچنان ادامه دارد که باعث علاقه‌مندی خانواده‌ها و حضور آنها در جلسات ماهانه نقد و بررسی و نشست‌ها و کارگاه‌های هنر نمایش و خانواده شده است.

این کلاس‌ها در قالب آموزش بازیگری، قصه‌گویی، شعر خوانی، قصه درمانی و ...برگزار می‌شود که در کنار آن، با استفاده از شیوه هنر درمانگر، اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان نیز از بین می‌رود.

این کلاس‌ها با مدیریت سعید زارعی و آموزش‌های هنری و تسهیل‌گری مریم عبدالیوسفی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران