در حال بارگذاری ...

ششمین جشنواره تئاتر سهند عشق در شهرستان کازرون برگزار شد

ششمین جشنواره تئاتر سهند عشق در شهرستان کازرونِ استان فارس، با حضور گروه‌های نمایشی کازرون، کوه چنار، کنار تخته و نورآباد در دو بخش مونولوگ و بداهه پردازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، ششمین جشنواره تئاتر سهند عشق، در هفته آخر تابستان 1402، توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی، موسیقی و تجسمی صحنه و گروه رسانه‌ای تبلیغی دوکوهه به دبیری رادمهر کاظمی و روح‌الله راوش در دو بخش مونولوگ و بداهه‌پردازی در شهرستان کازرون برگزار شد.

در بخش مونولوگ این جشنواره، پس از تایید هیئت بازخوان، ۱۸ اثر مورد بازبینی داوران قرار گرفت که تعداد ۱۴ مونولوگ در بخش رقابتی و یک اثر در بخش مهمان انتخاب شد.

همچنین در بخش بداهه‌‌پردازی، ۷ گروه سه نفره به رقابت پرداختند.

مدیریت اجرایی ومسئولیت دبیرخانه این جشنواره به عهده محمد سبک‌روح و مدیریت بخش فنی به عهده محمد کاظمی، پوریا مختاریان، علی رضا ربانی‌زاده و امیر عباسی بود.

محسن محمدی، ابوالفضل سیروس، میلاد شهابی، میثم رمضانی و محمدعلی غفاری به عنوان هیئت بازخوانی، انتخاب آثار این جشنوراه را بر عهده داشتند.

امین اسکندری ، مسعود محمدی و روح‌الله راوش، اعضای هیئت داوری بخش مونولوگ جشنواره تئاتر سهند عشق بودند.

داوری بخش بداهه‌پردازی این جشنواره را مجتبی راوش، علی دهقان‌زاده و محمدعلی غفاری بر عهده داشتند.

دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر سهند عشق، با انتشار فراخوانی با مجوز سازمان فنی وحرفه‌ای، در اوایل مرداد ۱۴۰۲ از گروه‌های مختلف و هنرمندان تئاتر در شهرهای کازرون، کوه چنار، کنار تخته و نورآباد جهت شرکت در دو بخش مونولوگ و بداهه‌پردازی این رویداد دعوت کرده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران