در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزشی نمایش در استهبان

به گزارش تئاتر فارس ،اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و گروه هنری سام اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی “خلاقیت در قفس با رویکرد بازیگر در درون ساختار اجرایی کارگردان در چارچوب یک اثر” در محل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان کرد.

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان گفت این کارگاه نمایش با هدف ارتقای کیفی بازیگری و فهم صحیح در کارگردان، استفاده بهینه از دریافت آموزش های کاربردی جهت تولید یک اثر هنری فاخر، ایجاد حس همکاری میان اعضاء گروه و همچنین تلاش برای رساندن پیام های انسانی و اخلاقی به جامعه در جهت کاهش آسیب های اجتماعی به انجام رسید.

امید کیامرث در ادامه با ارزیابی مثبت کارگاه به موضوعات و محتوای آموزشی از جمله خلاقیت و بداهه پردازی در نمایش های ایرانی، نقش موسیقی در بازیگری، آموزش بیان و بدن در ارتباط با کشف شخصیت و طراحی شخصیت، بررسی و تحلیل آثار شکسپیر و تماشای آثار وی، تحلیل آثار افشار سعدی سیاه باز مشهور ایرانی و آموزش فرآیندهای تولید یک اثر نمایشی اشاره داشت.

 کیامرث افزود کارگاه آموزشی “خلاقیت در قفس با رویکرد بازیگر در درون ساختار اجرایی کارگردان در چارچوب تولید یک اثر” با حضور مهدی محمدی کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

او گفت: کارگاه آموزشی نمایش از تاریخ 12 تا 26 مرداد ماه به مدت 15 روز با حضور 20 نفر از اعضاء گروه نمایش سام در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران