در حال بارگذاری ...

«اهمیت اسب بودن» در کازرون روی صحنه رفت

«اهمیت اسب بودن» به نویسندگی و کارگردانی امیر نصیری در شهرستان کازرون به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، «اهمیت اسب بودن» با نگاهی به نمایشنامه هملت ویلیام شکسپیر و رمان مزرعهٔ حیوانات جرج اورول در کازرون اجرا شد.

این نمایش روایت اسبی است که طی روندی هم به اصالت خود پی میبرد و هم به اینکه پدرش به دست پدرخوانده اش به قتل رسیده است؛ سپس شبی ناخواسته برای ترور پیشوا/پدرخوانده اش که همان قاتل پدرش میباشد وارد اتاق او شده و...

این نمایش با بازی هانا زاهدی، علیرضا ربانی زاده، سعید راسخی پور و نگین نوروزی و با حضور: حسین محبی و امیر عباسی در مکان های مختلفی همانند زیرزمین، نگارخانه، پلاتوی شهدای هنرمند، آمفی تئاتر استاد نصرالله مردانی واقع در ادارهٔ فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کازرون از ۹ تا ۲۰ اردیبهشت ماه به روی صحنه رفت.

سایر عوامل نمایش «اهمیت اسب بودن» عبارتند از: تهیه کننده: گروه تئاترمون ،نویسنده و کارگردان: امیر نصیری ،دستیار کارگردان: امید دانشوران، مشاور کارگردان: مجتبی راوش، حامد نمازی فرد ،مدیر صحنه: امیر عباسی ، منشی صحنه: بیتا حنیف ،طراح و اجرای گریم: زهره محمدی ،طراح لباس: فاطمه (فرناز) معطری ، طراح پوستر و بروشور: شیدا آذرپور ،طراح و ساخت تیزر و پوسترموشن: امید دانشوران ،اجرای موسیقی: پوریا مختاریان ،اجرای نور: مسعود رصاف ،امور فنی: حسین محبی ،عکاس و تصویربردار: میلاد شهابی با تشکر از سید احسان دیده ور ، مدیر مالی: محمد علی غفاری، فاطمه (غزل) امیرزاده ، مدیر تبلیغات: محدثه سعیدیان بودند.

 

 

 




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران