در حال بارگذاری ...
در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

تئاتر فارس نیازمند حمایت جدی است

نشست صمیمانه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی در نشستی صمیمی میهمان مهندس قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بودند و مسائل مختلف و مشکلات هنرمندان تئاتر مطرح و بررسی شد.

در این نشست گزارشی از عملکرد انجمن هنرهای نمایشی فارس به سمع و نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس رسید. 

در ادامه این گفت و گو امید وامق رییس انجمن در خصوص فعالیت گروه های نمایشی و حضور آثار نمایشی و‌ موفقیت هایشان در جشنواره تئاتر منطقه ای و فجر گزارشی ارائه کرد و خواستار حمایت مالی و معنوی اداره کل در خصوص فعالیت ها در همه استان شد.

حسین قهرمانی عضو هیئت مدیره در خصوص خواسته های قانونی هنرمندان در تسهیل فعالیت ها و اجراها توضیحاتی ارائه داد و خواستار توجه بیشتر به فعالیت های اجرایی انجمن و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این خصوص شد.

کامران کشکولی آرایش بازرس انجمن در خصوص گلایه هنرمندان شهرستان‌ها در خصوص عدم تعامل و همکاری برخی روسای ادارات بر خلاف آیین نامه انجمن مواردی را مطرح کرد و مقرر شد این موضوع به صورت قانونی از سوی اداره کل پیگیری گردد.

مجتبی حسینی قیری با ارائه گزارشی از فعالیت شهرستانهای جنوب فارس در خصوص برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی و جشنواره های استانی موارد را مطرح و مسائل و مشکلات مختلف به بحث و بررسی شد.

نوید جعفری نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس و مدیر منطقه شیراز ضمن ارائه گزارشی از اجراها و تمرینات گروه های نمایشی ، گلایه ها و انتقادات هنرمندان و گروه های نمایشی در خصوص مشکلات تولید آثار نمایشی در استان فارس و بی توجهی به روند کاری انجمن را مطرح و خواستار حمایت و بررسی این موارد شد.

مهندس قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن قدردانی از فعالیت های انجمن هنرهای نمایشی و تبریک به مناسبت موفقیت گروه های نمایشی فارس در جشنواره ها در خصوص مشکلات و موارد مطرح شده وعده داد طرح های انجمن هنرهای نمایشی فارس مورد حمایت قرار بگیرد و در خصوص فعالیت های سال جدید همکاری و حمایت بیشتری صورت بگیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس خواست تا با ارائه طرح های آموزشی و اجرایی در مسیر ارتقا سطح کمی و‌کیفی تئاتر فعالیت مستمر خود را تا زمان برگزاری انتخابات بر اساس اساسنامه جدید انجمن ادامه دهند و بر برگزاری نشست های ماهانه تاکید کرد.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران