در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزشی نمایش در استهبان

کارگاه آموزشی نمایش در استهبان برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و گروه هنری سام به مدیریت سرکار خانم سانیا عاجلی کارگاه آموزشی فهم رویدادهای نمایشی، آیینی و سنتی را به مدت ده روز در استهبان برگزار کرد.

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان توجه به برگزاری کارگاه نمایش را در حوزه هنرهای سنتی و آیینی مثبت ارزیابی کرد و افزود در این کارگاه نمایشی، نمایش “دانه های کال انجیر” تولید و به مرحله بهره برداری و اجرای عموم رسید.

امید کیامرث گفت کارگاه آموزشی تئاتر تحت عنوان فهم رویدادهای نمایشی “آیینی و سنتی” با حضور مهدی محمدی کارگردان و بازیگر، بهاءالدین مرشدی نویسنده و پژوهشگر و شمس اله اکبری نویسنده و کارگردان به عنوان مدرس کارگاه برگزار و پیرامون موضوعاتی چون نقالی، شاهنامه خوانی، گونه های مختلف نمایشی و تماشای فیلم تئاتر و تحلیل آن مطالبی ارائه گردید.

امید کیامرث ادامه داد کارگاه آموزشی نمایش از انتهای تیرماه آغاز و تا پایان دهه ی ابتدایی مرداد ماه با حضور 15 نفر از اعضاء نمایشی سام پس از مدت 10 روز به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران