در حال بارگذاری ...

نمایش پاژیناتور در لامرد به روی صحنه رفت

این نمایش به نویسندگی «الکساندر وامپیلوف» از نمایشنامه نویسان بزرگ روس، به کارگردانی «جعفر محسنی » در لامرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فارس، این نمایش به نویسندگی “الکساندر وامپیلوف” از نمایشنامه نویسان بزرگ روس، به کارگردانی “جعفر محسنی ” با تهیه کنندگی و ترجمه “حبیب ضیایی” از هنرمندان شهرستان لامرد ، از تاریخ 17 لغایت 27 خرداد ماه ساعت 20:30 در پلاتو (تماشاخانه شهر لامرد) به روی صحنه رفت.

 

جعفر محسنی کارگردان نمایش “پاژیناتور ” نیز با اشاره به اهمیت اجرای نمایش های با مضامین اجتماعی در قالب کمدی گفت :این نمایش یکی از آثار ارزشمند ادبیات روسیه می باشد که فضای عمومی آن بسیار به موضوعات جامعه ایران شباهت دارد ، قصه نمایش بر اساس یک موضوع ساده و معمولی روزمره شکل می گیرد که به بحرانی تمام عیار برای شخصیت ها بدل می گردد.

 

وی افزود :خوشبختانه در انجمن هنرهای نمایشی لامرد فضای دوستی و همدلی در بالاترین سطح خود قرار دارد و حمایت ها و همراهی هنرمندان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با این انجمن سهم بالایی در حفظ این شرایط داشته است.به عنوان نمونه در همین نمایش ، محمد جواد صفایی از کارگردانان توانمند استان و کشور صمیمانه با گروه همکاری داشتند.

 

در این نمایش جعفر محسنی ،صدیقه تقی زاده ، مصطفی مجرد، محمدرضا روزمند ، محمد پیکایی ، فاطمه شهابی و مریم حیاتی نقش آفرینی خواهند کرد .

 

دیگر عوامل این کار ، دستیار کارگردان : محمد پیکایی ، مدیر اجرایی:عبدالنبی پاسالار ، طراح لباس: عاطفه قائد، طراح صحنه :حبیب ضیایی ، عکس :علی حسن زاده ،گزارشگر فوتبال :حسین حاجی زاده ،گریم :فاطمه محسنی ،اجرای دکور:عبدالنبی پاسالار ،محمد بهزادی ،عاطفه قائد، فاطمه محسنی ، سمیه منفرد،طراح پوتز و تیزر :حبیب ضیایی (با تشکر از سعیده عباسی )،صدا :احسان نصرتی،نور:عبدالنبی پاسالار ،ترجمه از متن انگلیسی :حبیب ضیایی

 

علاقمندان لامردی جهت تهیه بلیط به صورت آنلاین از سایت www.TICSELL مراجعه نمایند




مطالب مرتبط

نظرات کاربران