در حال بارگذاری ...

نمایش پاژیناتور در لامرد به روی صحنه رفت

این نمایش به نویسندگی «الکساندر وامپیلوف» از نمایشنامه نویسان بزرگ روس، به کارگردانی «جعفر محسنی » در لامرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فارس، این نمایش به نویسندگی “الکساندر وامپیلوف” از نمایشنامه نویسان بزرگ روس، به کارگردانی “جعفر محسنی ” با تهیه کنندگی و ترجمه “حبیب ضیایی” از هنرمندان شهرستان لامرد ، از تاریخ 17 لغایت 27 خرداد ماه ساعت 20:30 در پلاتو (تماشاخانه شهر لامرد) به روی صحنه رفت.

 

جعفر محسنی کارگردان نمایش “پاژیناتور ” نیز با اشاره به اهمیت اجرای نمایش های با مضامین اجتماعی در قالب کمدی گفت :این نمایش یکی از آثار ارزشمند ادبیات روسیه می باشد که فضای عمومی آن بسیار به موضوعات جامعه ایران شباهت دارد ، قصه نمایش بر اساس یک موضوع ساده و معمولی روزمره شکل می گیرد که به بحرانی تمام عیار برای شخصیت ها بدل می گردد.

 

وی افزود :خوشبختانه در انجمن هنرهای نمایشی لامرد فضای دوستی و همدلی در بالاترین سطح خود قرار دارد و حمایت ها و همراهی هنرمندان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با این انجمن سهم بالایی در حفظ این شرایط داشته است.به عنوان نمونه در همین نمایش ، محمد جواد صفایی از کارگردانان توانمند استان و کشور صمیمانه با گروه همکاری داشتند.

 

در این نمایش جعفر محسنی ،صدیقه تقی زاده ، مصطفی مجرد، محمدرضا روزمند ، محمد پیکایی ، فاطمه شهابی و مریم حیاتی نقش آفرینی خواهند کرد .

 

دیگر عوامل این کار ، دستیار کارگردان : محمد پیکایی ، مدیر اجرایی:عبدالنبی پاسالار ، طراح لباس: عاطفه قائد، طراح صحنه :حبیب ضیایی ، عکس :علی حسن زاده ،گزارشگر فوتبال :حسین حاجی زاده ،گریم :فاطمه محسنی ،اجرای دکور:عبدالنبی پاسالار ،محمد بهزادی ،عاطفه قائد، فاطمه محسنی ، سمیه منفرد،طراح پوتز و تیزر :حبیب ضیایی (با تشکر از سعیده عباسی )،صدا :احسان نصرتی،نور:عبدالنبی پاسالار ،ترجمه از متن انگلیسی :حبیب ضیایی

 

علاقمندان لامردی جهت تهیه بلیط به صورت آنلاین از سایت www.TICSELL مراجعه نمایند




مطالب مرتبط

نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت
نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت

نوید جعفری؛* آرمین حمدی پور از جمله کارگردانان های جوانی است که تمامی کارهایش را دنبال کرده‌ام. دیدن اولین تجربه هایش بصورت اتفاقی تا دیدن کارهای اخیرش بصورت عمدی ، تجربه جالبی است از طی شدن مسیری ...

|

نظرات کاربران