در حال بارگذاری ...

نمایش "زندگی خصوصی شاه قانونگذار" در لامرد به روی صحنه رفت

در ششمین روز از ایام دهه مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نمایش "زندگی خصوصی شاه قانونگذار" به نویسندگی و کارگردانی هنرمند جوان شهرستان عباس پرانداخته در سالن شهید انصاری ارشاد بر روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فارس، در ششمین روز از ایام دهه مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نمایش "زندگی خصوصی شاه قانونگذار" به نویسندگی و کارگردانی هنرمند جوان شهرستان عباس پرانداخته در سالن شهید انصاری ارشاد بر روی صحنه رفته و با استقبال خوب مخاطبان لامردی مواجه شد.

این نمایش که نگاهی طنز به اواخر زندگی مظفرالدین شاه قاجار و امضای فرمان مشروطه دارد حاصل پنج ماه زحمت گروه نمایش سیاه و سفید می باشد. 

عباس پرانداخته که فارغ التحصیل تئاتر می باشد درباره ی علت نگاهش به این مقطع از تاریخ، لزوم درک نسل جوان ما از گذشته و زحماتی است که اقشار متفاوت جامعه کشیده اند تا قانون و قانونگذاری در این مملکت جا بیافتد، را بیان می کند. 

بازیگران این نمایش را محمد جواد صفایی ، مصطفی مجرد،عادل صفایی، محمد پیکایی، زینب زارعی، فهیمه کهنسال، حامد فروزان، بهنام عبدالله زاده ، عرفان عابدی و دانیال مرادی به عهده دارند.

دیگر عوامل این نمایش را مائده ی عشقی(منشی صحنه)، عاطفه قائد ، فاطمه شهابی(اجرای نور و موسیقی) و فاطمه محسنی، لیلا راستی اجرای گریم تشکیل می دهند.

این نمایش تا ۲۵ بهمن میزبان علاقه‌مندان تئاتر در لامرد بود.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران