در حال بارگذاری ...
با برگزاری آیین پایانی:

جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق به ایستگاه پایانی رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین پایانی جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق گفت: با برگزاری این جشنواره کشوری، شاهد نقش محوری و تاثیرگذار سردار سلیمانی در عرصه فرهنگ و هنر و جامعه بودیم.

به گزارش تئاتر فارس، حمیدرضا قانعی در آیین پایانی جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق اظهار کرد: برگزاری این جشنواره همزمان شد با نخستین روزهایی که من در اداره کل مستقر شده‌ام و با وجود نگرانی هایی که برای برگزاری این جشنواره داشتم اما شاهد برگزاری خوب این جشنواره در شهرستانهای مختلف فارس از نظر کمی وکیفی بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: گزارش های مربوط به اجرای این جشنواره که از سوی شهرستان های نی ریز، داراب، آباده و مرودشت ارائه شد، باعث دلگرمی ما نسبت به برگزاری این جشنواره شد و با برگزاری این جشنواره شاهد نقش و تاثیرگذاری شهید سلیمانی در عرصه فرهنگ و هنر و جامعه بودیم.

وی افزود: استقبال پرشور مردم از هنرهای نمایشی نشان می دهد که همچنان هنرهای نمایشی در بین دیگر گونه های هنری برای مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما نیز به عنوان متولیان فرهنگی باید به این هنر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران