در حال بارگذاری ...

اجرای دوم «آخرین نامه» در گراش

گروه نمایشی صبا نمایش «آخرین نامه» را از ۲۸ دی‌ماه تا ۵ بهمن‌ماه به روی صحنه‌ی سینما فرهنگ گراش می‌برد.

به گزارش تئاتر فارس، این اجرای مجدد نمایشنامه‌ی «آخرین نامه» به قلم مهرداد کوروش‌نیا است که با کارگردانی علی فخری به روی صحنه می‌رود. این نمایش که سال گذشته، از ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، در سینما فرهنگ گراش اجرا می‌شد، بعد از چند اجرا به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شد. 

«آخرین نامه» نمایشی طنز در ژانر جنگ است که در چند شب اجرایش، توجه علاقه‌مندان را جلب کرده بود. این نمایش با بازیگری غلامرضا پورقائد، محمود علی‌پور و احسان شامحمدی به روی صحنه می‌رود.

 

«آخرین نامه» نمایشی طنز در ژانر جنگ است که در آن سه جوان رزمنده که در یک نقطه‌ی مرزی به دیده‌بانی مشغولند، به مرور زندگی و عقایدشان می‌پردازند. 

 

«آخرین نامه»

کارگردان: علی فخری، نویسنده: مهرداد کورش‌نیا

بازیگران: غلامرضا پورقائد، محمود علی‌پور، احسان شامحمدی

 

عوامل: دستیار کارگردان: علی شهریاری، برنامه‌ریز: محمود علیپور، طراح صحنه: مهسا طباطبایی، دراماتورژ: مسعود غفوری، مشاور هنری: محمد کاظم محمودی، گریمور: ماشاالله بلبلی، نور: محمدمهدی خازنی‌پور

صدا: مجید کمالی، طراحی و ساخت افکت: احسان شامحمدی، اجرای دکور: حمید آبسالان، مسئول تدارکات: حسینعلی مقتدری، ایمان فخری، انتظامات: علی صفری، امین صفری، سعید صفری، تبلیغات: محمد جهاندیده، ساخت تیزر: محمد فخری، عکاس: مجید افشار، هادی افشار، طراح گرافیک: محمدامین نوبهار

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران