در حال بارگذاری ...

نمایش «استرالیا» از استان فارس به جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» راه یافت

با پایان مرحله بازبینی آثار ارسال شده به دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» و پس از بررسی، ۹ اثر نمایشی راه یافته به بخش نهایی جشنواره معرفی شدند که از این میان نمایش «استرالیا » به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سیدمحمد هادی هاشم زاده از استان فارس شهرستان شیراز در این فهرست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس،هیئت انتخاب آثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر «لاله‌های سرخ» متشکل از مهدی درویش، سعید فضل علیپور و شقایق ناصری از مجموع ۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۹ نمایش برگزیده ر معرفی کردند که نمایش «استرالیا » به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سیدمحمد هادی هاشم زاده از استان فارس شهرستان شیراز به عنوان نماینده فارس در این رویداد حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک به دبیری علی بازگیر از ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه 1400 به مدت ۴ روز در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران