در حال بارگذاری ...

محمد هادی هاشم زاده هنرمند جوان شیراز ، داور هشتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم شد

در این جشنواره چهار تئاتر به اجرا در می‌آید که توسط سه داور مورد بررسی قرار می‌گیرد.محمد هادی هاشم زاده از کارگردانان فعال تئاتر فارس در این رویداد به عنوان داور حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: این جشنواره چهار تئاتر به اجرا در می‌آید که توسط سه داور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تئاتر «روایت اصلی در حاشیه» به کارگردانی سارا نظیریان و نویسندگی کورش سلمانی و «هوشا ما عروسی خونن» به کارگردانی ابوذر رحیمی شهواری و نویسندگی جعفر قاسمی به روی سن میرود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین تئاترهای «مرگ بر مرگ» به کارگردانی و نویسندگی ابوطالب احدی و «افسانه» به کارگردانی و نویسندگی عبدالرسول رنجبر در این جشنواره به رقابت می پردازند.

وی افزود: گشتاسب، محمد هاشم زاده و حسن سبحانی مینابی به عنوان داوران اصلی این جشنواره کار انتخاب برترین آثار اجرا شده را بعهده خواهند داشت.

بی‌آزار ادامه داد: مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم روز چهارشنبه هفته جاریآغاز می‌شود و روز جمعه با معرفی نفرات برتر خاتمه می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: در حاشیه این جشنواره، کارگاه‌های آموزشی کارگردانی و نویسندگی نیز برای علاقه مندان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: پلاتو فروردین، نگارخانه اردیبهشت و تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم محل اجرای تئاترهای هشتمین جشنواره تئاتر قشم است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران