در حال بارگذاری ...
در آیینی با حضور هنرمندان و مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی فارس:

تودیع و معارفه مسئول شعبه موسسه هنرهای نمایشی شهرستان کازرون انجام شد

آیین تودیع و معارفه مسئول شعبه موسسه هنرهای نمایشی شهرستان کازرون بدون حضور مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، با حضور امید وامق رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی و بهنام بداغی بهلولی عضو هیأت مدیره و مسئول منطقه غرب استان فارس، آیین تودیع و معارفه مسئول موسسه هنرهای نمایشی شهرستان کازرون برگزار شد.

دراین مراسم،امید وامق ضمن گلایه از عدم حضور مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون،از هنرمندان خواستند که در برابر نا مهربانی‌های مسئولین فرهنگی شهرستان انگیزه و اراده خود را از دست نداده و با همدلی و تلاش و با تعامل با دیگر دستگاهای شهرستان مصمم‌تر از قبل به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

و با توجه به سابقه برگزاری جشنواره لاله‌های سرخ در این شهرستان،پیشنهاد برگزاری این جشنواره در سالهای آتی را به هنرمندان کازرون دادند.

بهنام بداغی نیز افزود:با توجه به اساسنامه جدید موسسه هنرهای نمایشی و استقلال بیشتر موسسه،امکان انعقاد تفاهم نامه با دیگر دستگاهای اجرایی از قبیل شهرداری‌ها ایجاد شده و انتظار می‌رود که موسسه نمایشی کازرون در این زمینه اقدام کند و با دریافت اعتبار از دیگر ارگانهای شهرستان شرایط فعالیت هنرمندان نمایشی را هموارتر نماید.

در ادامه مجتبی راوش به نمایندگی از دیگر هنرمندان به ارائه بیانات خود پرداخت و از بدقولی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعمیر و تجهیز نور سالن استاد مردانی انتقاد کرد.

در پایان جلسه از زحمات چند ساله حسام شیخ الحکمایی با اهداء لوح سپاس قدردانی و محمد علی هوشیار نیز به عنوان مسئول جدید شعبه موسسه هنرهای نمایشی کازرون معرفی شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران