در حال بارگذاری ...
در آخرین شب اجرا

از عوامل و بازیگران پرستار شب تقدیر شد

نخستین نمایش پس از دوران کرونا در تماشاخانه استاد هودی با حضور مخاطبان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، نمایش پرستار شب بعد از یک سال و نیم از تعطیلی نمایش صحنه ای در شیراز، به کارگردانی سارا زارعی در تماشاخانه استاد هودی به روی صحنه رفت، در پایان اجرای این نمایش از سوی انجمن هنرهای نمایشی فارس با حضور استاد کاظم روزیطلب، پیشکسوت تئاتر فارس و همچنین، نوید جعفری نایب رئیس انجمن نمایش استان و دکتر کورش عزیزی معاون فرهنگی علوم پزشکی شیراز، سید علیرضا موسوی رییس کانون تئاتر خیابانی فارس و مهری منصوری کارگردان و بازیگر تئاتر به نمایندگی از بانوان هنرمند تئاتر فارس از بازیگران و عوامل این نمایش تجلیل به عمل آمد. 

استاد رحیم هودی که نتوانسته بودند در اجرای پایانی مهمان گروه باشند از طریق تماس تلفنی در پایان اجرا،از اعضای گروه و مخاطبان این نمایش قدردانی کردند.

نوید جعفری به نمایندگی از انجمن هنرهای نمایشی فارس در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مخاطبان و تلاش هنرمندان از تماشاگران تئاتر خواست تا هنر نمایش را برای بازگشت به روزهای اوج یاری کنند و از اجراهای تئاتر در تمامی سالنها در ماه‌های آینده خبر داد.

در پایان لوح یادبود و هدیه انجمن هنرهای نمایشی فارس به پاس تلاش گروه اجرایی توسط استاد کاظم روزیطلب،دکتر کورش عزیزی و مهری منصوری به سارا زارعی کارگردان و بازیگر نمایش و نگین صغیر بازیگر دیگر این تئاتر اهدا شد.

 

عکس:محسن تورع




مطالب مرتبط

نظرات کاربران