در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه

داوران چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس معرفی شدند

با معرفی داوران چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس، داوری آثار چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی پارس آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، با اعلام انجمن هنرهای نمایشی فارس ، چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس پس از انتشار فراخوان مورد استقبال خوب هنرمندان و نویسندگان استان فارس قرار گرفت و بر اساس اعلام دبیرخانه بیش از ۷۰ اثر نمایشی با موضوعات مختلف به دبیرخانه ارسال شده است.

با توجه به حضور هنرمندان فعال و خلاق در رشته‌های مختلف هنری در سطح استان فارس،داوران رویدادهای نمایشی استان از هنرمندان فعال فارس از سوی انجمن هنرهای نمایشی معرفی شدند.

عباس چهل تنان از نویسندگان و کارگردانان با سابقه تئاتر،بهرام صادقی مزیدی نویسنده و محمد صادق علیپور نویسنده و کارگردان بررسی و داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

پس از داوری آثار و انتخاب متون برگزیده مراسم اختتامیه این جشنواره در آبان جاری و به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی استانی پارس از سوی موسسه هنرهای نمایشی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران