در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل و مدیر عامل موسسه

مدیر شعبه شیراز و منطقه مرکزی موسسه هنرهای نمایشی فارس انتخاب شد

با حضور بهروز مرامی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امید وامق مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس به همراه هادی امامی مقدم عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان فارس، حکم مسئولیت نوید جعفری به عنوان رییس شعبه شیراز و مدیر منطقه مرکز استان فارس اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ،در این دیدار بهروز مرامی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن تشکر از تلاشها ، پیگیری ها و پیشرفت های مجموعه نمایش استان فارس گفت: فعالیت های روبه رشد موسسه هنرهای نمایشی فارس در حمایت از هنرمندان در شرایط فعلی چشمگیر و قابل تقدیر است. وی اظهار امیدواری کرد که با کمتر شدن پدیده کرونا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه نمایش استان خواهیم بود. 

امید وامق مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی فارس نیز با اشاره به اینکه با تمام دشواری‌های دوران کرونا انجمن هنرهای نمایشی فارس و هنرمندان تئاتر استان فعالیت خود را ادامه می‌دهند افزود:انشالله با بهبود شرایط و برنامه ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم تئاتر پویای فارس را همچون گذشته در اوج فعالیت‌های هنری مشاهده کنیم.

وی در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های نوید جعفری به عنوان نایب رئیس موسسه هنرهای نمایشی فارس گفت:نوید جعفری در همه دوره‌ها به عنوان یک هنرمند ارزنده در خدمت تئاتر فارس بوده است و در طی همین دوران کرونا نیز تلاش کرده است در زمینه بهبود شرایط هنرمندان فعالیت کند.

هادی امامی مقدم عضو هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس در حاشیه این دیدار گفت:هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس در طی چند ماه اخیر همه تلاش خود را در جهت برنامه ریزی و تقویت زیر ساخت‌های نمایشی برعهده داشته است تا در دوره کاهش فعالیت‌های اجرایی بتوانیم در جهت بهبود زیرساخت‌های مورد نیاز هنرمندان فعالیت جدی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود:نوید جعفری در چند سال اخیر نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت‌های هنری هنرمندان در رسانه‌های مختلف بر عهده داشته است که شایان تقدیر و قدردانی است.

در ادامه این دیدار حکم نوید جعفری به عنوان رییس شعبه شیراز موسسه هنرهای نمایشی فارس توسط معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیرعامل موسسه هنرهای نمایشی فارس به وی اهدا شد.

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران