در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان

رییس شعبه فیروزآباد موسسه هنرهای نمایشی فارس انتخاب شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید انجمن نمایش فیروزآباد با حضور سلیمان شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد و احمد وامق رئیس انجمن نمایش استان فارس و مجتبی حسینی قیری عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش استان فارس و جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان فیروزآباد در محل سرای هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، سلیمان شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوش آمد به رئیس انجمن نمایش استان فارس و هیئت همراه و هنرمندان هنرهای نمایشی حاضر در مراسم، پتانسیل های هنرمندان هنرهای نمایشی در شهرستان فیروزآباد را بسیار بالا و کم نظیر دانست و خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولان انجمن نمایش استان و شهرستان در جهت شکوفایی این استعدادها و حمایت از هنرمندان شهرستان فیروزآباد شد.

وی اظهار داشت: هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان فیروزآباد در رشته های تئاتر خیابانی، سیاه بازی و تئار عروسکی توانمند هستند، لذا نظر به استقبال خوب مردم از این نوع از اجراهای تئاتر، توجه و تقویت این بخش از هنرهای نمایشی در جهت کمک به وضعیت اقتصادی هنرمندان ضروری است. 

در ادامه شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد از زحمات سه ساله کامران آرایش کشکولی مسئول سابق انجمن نمایش شهرستان فیروزآباد تقدیر و تشکر نمود و برای عبداله پناهی مسئول جدید انجمن نمایش شهرستان، در انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان فیروزآباد آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این جلسه احمد وامق رئیس انجمن نمایش استان فارس ضمن بیان مشکلات اقتصادی در حوزه فرهنگ و هنر بویژه هنرهای نمایشی اظهار داشتند: انجمن نمایش استان فارس تمام سعی و تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات هنرمندان هنرهای نمایشی بکار خواهد گرفت و در جهت ارتقاء سطح دانش و بالابردن کیفیت اجراهای تئار در شهرستان های استان فارس بکار خواهد گرفت. 

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از کامران آرایش کشکولی تقدیر شد و عبداله پناهی برای مدت یک سال به عنوان مسئول انجمن نمایش شهرستان فیروزآباد معرفی گردید.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران