در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان

رییس شعبه فیروزآباد موسسه هنرهای نمایشی فارس انتخاب شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید انجمن نمایش فیروزآباد با حضور سلیمان شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد و احمد وامق رئیس انجمن نمایش استان فارس و مجتبی حسینی قیری عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش استان فارس و جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان فیروزآباد در محل سرای هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، سلیمان شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوش آمد به رئیس انجمن نمایش استان فارس و هیئت همراه و هنرمندان هنرهای نمایشی حاضر در مراسم، پتانسیل های هنرمندان هنرهای نمایشی در شهرستان فیروزآباد را بسیار بالا و کم نظیر دانست و خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولان انجمن نمایش استان و شهرستان در جهت شکوفایی این استعدادها و حمایت از هنرمندان شهرستان فیروزآباد شد.

وی اظهار داشت: هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان فیروزآباد در رشته های تئاتر خیابانی، سیاه بازی و تئار عروسکی توانمند هستند، لذا نظر به استقبال خوب مردم از این نوع از اجراهای تئاتر، توجه و تقویت این بخش از هنرهای نمایشی در جهت کمک به وضعیت اقتصادی هنرمندان ضروری است. 

در ادامه شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد از زحمات سه ساله کامران آرایش کشکولی مسئول سابق انجمن نمایش شهرستان فیروزآباد تقدیر و تشکر نمود و برای عبداله پناهی مسئول جدید انجمن نمایش شهرستان، در انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان فیروزآباد آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این جلسه احمد وامق رئیس انجمن نمایش استان فارس ضمن بیان مشکلات اقتصادی در حوزه فرهنگ و هنر بویژه هنرهای نمایشی اظهار داشتند: انجمن نمایش استان فارس تمام سعی و تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات هنرمندان هنرهای نمایشی بکار خواهد گرفت و در جهت ارتقاء سطح دانش و بالابردن کیفیت اجراهای تئار در شهرستان های استان فارس بکار خواهد گرفت. 

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از کامران آرایش کشکولی تقدیر شد و عبداله پناهی برای مدت یک سال به عنوان مسئول انجمن نمایش شهرستان فیروزآباد معرفی گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران