در حال بارگذاری ...
با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان:

رییس شعبه گراش موسسه هنرهای نمایشی فارس انتخاب شد

با حضور امید وامق مدیر عامل و مجتبی حسینی قیری عضوهیات مدیره و مسئول نمایش جنوب فارس حکم محمدعلی شامحمدی به عنوان رییس شعبه گراش موسسه هنرهای نمایشی فارس اوز به وی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، در این جلسه که با حضور اصحاب هنرهای نمایشی ،آیینه افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و برخی پیشکسوتان تئاتر شهرستان برگزار شد ؛ امید وامق رییس انجمن نمایش استان فارس به بررسی مشکلات حوزه هنرهای نمایشی پرداخت و گفت؛محدودیت امکانات و کمبود بودجه و شرایط سخت را درک میکنم و ضمن آرزوی موفقیت برای انجمن نمایش درخواست کرد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن نمایش استان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند تا فعالیت های خوب شهرستان گراش بهتر دیده شود.

آیینه افروز رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از حضور هنرمندان انجمن نمایش استان تشکر کرد و سختی ها و مشکلات پیش رو و نبود امکانات زیر ساختی و وجود شرایط کرونا برای عموم هنرمندان انجمن نمایش را از مهم ترین عوامل برشمرد و در مورد گروه های ثبتی نمایشی و تسهیل در این زمینه صحبت کرد .

در پایان با حضور امید وامق مدیر عامل و مجتبی حسینی قیری عضوهیات مدیره و مسئول نمایش جنوب فارس حکم محمدعلی شامحمدی به عنوان رییس شعبه گراش موسسه هنرهای نمایشی فارس اوز به وی اهدا شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران