در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان :

رییس شعبه اوز موسسه هنرهای نمایشی فارس انتخاب شد

با حضور امید وامق مدیر عامل و مجتبی حسینی قیری عضوهیات مدیره و مسئول نمایش جنوب فارس حکم علیرضا خادم پور به عنوان رییس شعبه اوز موسسه هنرهای نمایشی فارس اوز به وی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر فارس ، در این مراسم ابتدا قائدی کارشناس فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به مهمانان خوش آمد گفت و درباره روند فعالیت نمایش در اوز صحبت کرد.

وامق رییس انجمن نمایش استان فارس به بررسی مشکلات حوزه هنرهای نمایشی پرداخت و گفت؛نبود امکانات و کمبود بودجه و شرایط سخت را درک میکنم و ضمن آرزوی موفقیت برای نمایش اوز درخواست کرد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن نمایش استان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند تا فعالیت های خوب شهرستان اوز بهتر دیده شود.

علیرضا خادم پور ضمن قدردانی از حضور هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی در خصوص و سختی ها و مشکلات پیش رو و نبود امکانات زیر ساختی برای هنرمندان انجمن نمایش مطالبی را مطرح کرد و در مورد گروه های ثبتی نمایشی و سخت گیری ها در این خصوص گفت.

در پایان با قرائت حکم توسط مجتبی حسینی قیری و قدردانی از زحمتهای رییس سابق انجمن نمایش اوز شهرام حسین نیا، حکم علیرضا خادم پور رییس شعبه انجمن نمایش اوز توسط امید وامق اهدا شد و برای هنرمندان فعال در این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

 

به علت شرایط کرونایی این مراسم محدود و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران