در حال بارگذاری ...
با حضور امید وامق

رئیس شعبه موسسه هنرهای نمایشی شهرستان لامرد ابقا شد

با حضور امید وامق مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی فارس، مجتبی حسینی قیری عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش فارس و جمعی از هنرمندان، هنرمند مصطفی مجرد برای دومین سال پیاپی بعنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان لامرد انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر فارس،با حضور امید وامق مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی فارس،مجتبی حسینی قیری عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش فارس و جمعی از هنرمندان،هنرمند مصطفی مجرد برای دومین سال پیاپی به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان لامرد انتخاب شد.

در این محفل صمیمی امید وامق ضمن بازدید از سالن پلاتوی شهر لامرد از مساعدت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر و هنرمندان تئاتر لامرد تقدیر نموده و گفت:در راستای معرفی شهر لامرد به کل ایران باید یک اتفاق خوب در لامرد رخ دهد. شهرستان لامرد با همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری پتانسیل اجرای جشنواره استانی و بلکه ملی تئاتر خیابانی را دارد.

امید وامق تصریح کرد:تحول و پیشرفت تئاتر در شهرستان‌ها پدیده ایست که با ایجاد رقابت بین شهرهای مختلف و حتی تهران،برای تئاتر کل کشور مفید خواهد بود.

وی ادامه داد:تمام عزم ما برای حمایت از تولید و ارائه آثار نمایشی در شهرستان‌ها جدی است و این مسأله برای ما همیشه در اولویت بوده و خواهد بود.

در پایان با توجه به شایستگی و سوابق ارزنده و حسن شهرت هنرمند مصطفی مجرد،وی برای سال دوم به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی لامرد انتخاب و حکم انتصاب مجدد خود را از رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس دریافت کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران