در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها:

روسای شعب موسسه هنرهای نمایشی فارس در شمال استان معرفی شدند

امید وامق مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس به همراه هادی امامی مقدم عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان فارس، در دیدار از سه شهرستان در شمال استان فارس، ضمن اهدای احکام روسای انجمن نمایش شهرستان های مذکور با روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از هنرمندان و رئیس جدید انجمن نمایش آن شهرستان به گفتگو نشستند. شهرهای خرمبید ، آباده و اقلید شهرهایی بودند که به‌عنوان میزبان، پذیرای نمایندگان هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان فارس بودند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، در حاشیه مراسم اهدای حکم رییس شعبه شهرستان خرمید اسدی کارشناس هنری شهرستان خرمبید از تلاش های محمد نبی هوشمند و دیگر هنرمندان تشکر کرد و افزود : تشکیل و تأسیس آموزشگاه های آزاد هنری می تواند کمک بزرگی به ارتقای سطح کیفی و کمی رشته های مختلف هنری در هر شهرستان ها داشته باشد. شهرستان خرمبید اعلام آمادگی خود را برای برگزاری یکی از جشنواره های هفت گانه مصوب استان فارس در سال جاری که قرار است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس صورت پذیرد را کرد و طرفین پیرامون زمان پ موضوع این جشنواره به گفتگو نشستند.

در شهرستان آباده نیز دکتر هادی فرخی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آینده ی روشنی را برای مجموعه تئاتر استان حتا با وجود پدیده ی کرونا پیش بینی کرد و از اتحاد و همدلی و صمیمیت موجود میان هنرمندان نمایش این شهرستان خبر داد.

همچنین در ادامه ی این جلسه، حاضرین ضمن تشکر از محسن مقامی رئیس سابق انجمن نمایش این شهرستان حکم رئیس جدید انجمن نمایش شهرستان آباده به امید سبیلی اهدا شد. 

با پیشنهاد وامق مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس مقرر گشت نخستین جشنواره ملی شهرستان آباده در دست بررسی قرار گیرد و در صورت قطعی شدن فراخوان آن منتشر شود و مقدمات برگزاری این جشنواره ملی طی ماه های آتی فراهم گردد. 

در شهر اقلید خانم رسولی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان فارس که در این شرایط کرونایی به صورت حضوری جهت اهدای احکام اقدام کرده اند یکی از بزرگترین مشکلات شهرستان ها را کمبود سالن های تخصصی تمرین و اجرای نمایش دانست و امید دارد تا در دولت جدید نگاه ویژه تری از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این زیرساخت سخت افزاری مهم داشته باشد. در ادامه این جلسه حکم رئیس جدید انجمن نمایش این شهرستان به آقای حسین اقلیدی اهدا گردید. 

نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی استان فارس به هر کدام از شهرستان ها تعدادی کتاب به عنوان هدیه به همراه احکام جدید اهدا کردند.

هادی امامی مقدم عضو هیئت مدیره و رئیس انجمن نمایش شهرستان مرودشت و مسئول شهرهای شمال فارس از ایجاد جریان فکری متحد و متعصبانه از تمام اعضای این مجموعه در سطح استان خبر داد طوریکه هنرمندان هر شهرستان از این به بعد با پسوند من هنرمند استان فارس هستم به فعالیت هنری ادامه دهند و عنوان کرد در جهت ایجاد این روحیه ی جدید لازم است مرزهای جغرافیایی حداقل در افکار کمرنگ شود تا با همدلی و همراهی تمامی هنرمندان تئاتر فارس زیبا ، این مهم محقق شود. 

وامق مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس از ایجاد دهکده ی تئاتر ایران با مرکزیت شیراز خبر داد و ضمن ایجاد روحیه در روسای جدید انجمن های این چهار شهر ، بیان نمود مجموعه انجمن هنرهای نمایشی استان فارس تمام قد و در حد توان و البته با قدرت در کنار تمامی شعب انجمن شهرستان های استان فارس قرار دارد و از هرگونه همکاری ، همراهی و همیاری دریغ نخواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران